PDA

Se fuld version : ingen nyt års tale fra piratgruppen blev sku skåfet

DJx
01-03-2006, 08:49 PM
jeg havde ellers set fram til at nogen fra piratgruppen ville ha holt nyt års tale men hvad kom der ingen ting

hvorfor ???????????????!!!!!

Klawz
01-03-2006, 09:37 PM
Vi har haft travlt med andre ting :-( Til gengæld fik du vores infopanel.

Ikke destomindre er det naturligvis skuffende ikke at få en nytårstale! Vi bukker, takker og beklager...

-pirat4ever-
01-03-2006, 10:04 PM
DJx siger noget. Hvorfor ikke lave en tradition så "nytårstalen" kommer fx. 1 febuar eller en anden mærkedag ?

Evt. præcis på årsdagen af søsættelsen af siden.

SAN
01-04-2006, 01:39 PM
DJx siger noget. Hvorfor ikke lave en tradition så "nytårstalen" kommer fx. 1 febuar eller en anden mærkedag ?

Evt. præcis på årsdagen af søsættelsen af siden.
Hvis den kommer så sent kan man vel ikke rigtigt kalde det en nytårs tale længere, men synes da også det kunne være fint med en opsummeringe en gang i mellem! Men synes det må være op til "crewet" at bestemme, da det jo er dem der vil komme til at bruge deres tid på det!

aL
01-04-2006, 04:57 PM
Jeg syntes også at det kunne være en god idé at reflektere tilbage på hvad der er sket i det forløbne år. Det kunne meget passende ske på PG's fødselsdag (kan ikke lige huske hvornår det er).
For der sker omend meget på et helt år, især på den digitale front. Jeg tror at mange ville have glæde af at lige få en reminder om hvad der egentlig er sket. -plus at det også virker godt udaftil (stave?), så kan externe folk (journalister, politikere og andet rakkerpak) se at det altså er en front som der er meget aktiv!

Copy/Paste
01-05-2006, 11:04 AM
VI skrev ganske rigtigt en "nytårstale" på vores fødselsdag - og der kommer også en på næste fødselasdag - så hvis det er den i efterlyser så er den her:

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=577

//Copypaste

aL
01-05-2006, 02:16 PM
Jamen så er alle jo glade :D Det er bare mig der har overset den..

DJx
01-05-2006, 06:03 PM
jeg havde alså for ventet en på Video til nyt års aften, en lige som den her http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=267

jeg havde gledet mig til det men der kom ikke nåde så bliver man alså let avlig

og jeg er en af de brugere som er på siden hver dag!, og havde muske derfor forventet let for maret
men hvad man kan jo hæller ikke nå alt

i har jo også andet at lave,
synes bare det var avlig

hilsen djx PIR2