PDA

Se fuld version : Ip skifte???

Pete12
01-03-2006, 07:26 PM
Har i hørt om man kan skifte ip adresse?? ved de forskelige Internetudbyder?? og hvad er prisen?

Japsejin
01-03-2006, 07:44 PM
Har i hørt om man kan skifte ip adresse?? ved de forskelige Internetudbyder?? og hvad er prisen?

Mener du dynamisk ip? Det er forskelligt, det kommer an på hvilken udbyder du har.

SAN
01-03-2006, 08:07 PM
hvis du ikke har betalt for statisk (fast) IP så er den ved de fleste selskaber automatisk dynamisk (skifter) hvis du vil skifte IP trækker du bare stikket ud til din router i et lille stykke tid!

Acid
01-03-2006, 09:43 PM
Ikke for at skifte ip har meget med APG at gøre ? Eller er det for du vil gemme dig ved at skifte ip, hvilket der ikke vil virke alligevel ?

Bare nysgerrig :wink:

Insano
01-05-2006, 01:38 AM
Jeg har cybercity og jeg hørte noget om at det ikke kunne lad sig gør.. passer det?

Pete12
01-05-2006, 08:05 PM
nu har jeg forhørt mig ved cybercity, og det kan ikke lade sig gøre, jeg syntes bare at jeg har læst et sted at man kunne, men nej.... men tak for hjælpen

Brogaard
01-06-2006, 08:51 PM
Hvis du har dynamisk ip (DHCP) kan du nogle gange tvinge den til at skifte, ved at skifte mac adresse. Det gør du under netværks instillinger (hvis du kører win xp).

Jeg har kun engelsk xp, så kan ikke hjælpe dig på dansk, men her får du den engelske udgave:

Højreklik på My Network Places (skrivebordet)
Højreklik på Local Area Connection
Tryk på Configure
Vælg fanebladet Advanced
Tryk på Network Address
Skriv nogle tilfældige tal
Tryk ok.

Jeg ved ikke om dette virker ved alle udbydere eller kabel modem, men virker hos mig, og får tildelt en ny ip ved det.

Khain
01-08-2006, 08:33 PM
du kan også gøre det ved at...

a. manuelt. opsæt din pc som taiwanesisk regeringsserver (jeg kører nu selv med fransk når det er)-

b. få et program til at lave dig et proxy gemmsted, så det sted du beøsøger for det første ser den som eks svensk, og udover det ikke kan spore di.