PDA

Se fuld version : Brænd Image.

The name
01-01-2006, 03:25 PM
Jeg er lige blevet færdig med at hente Getaway In Stockholm 6 men det er en Image fil og den skal gerne kunne ses på en DvD men det kan jeg ikke når det er en Image fil vel? Kender i en måde så man kan da en af mine klasse kammerater skal have den.

The name
01-01-2006, 04:06 PM
Måske forstod i det ikke. Det jeg gerne vil er at lave den Image fil om til en AUDIO_TS og en VIDEO_TS mappe som ved en rigtig DVD film, da den gerne skal kunne ses på en dvd afspiller, nogen der kan forklare hvordan man gør hvis man kan.

BeLLe
01-01-2006, 04:09 PM
det er meget nemt. I dit brænder program vælger du at du vil brænde en image fil. du vælger så filen og trykker brænd. imagefilen indeholder de rigtige dvd mapper så dvd'en kommer til at virke som den skal

SRJ
01-01-2006, 04:53 PM
Som Belle siger, du skal bare brænde den på din DVD skive som en image fil.

Hvis du ikke lige har et godt program kan "DVD decrypter" varmt anbefales! Brænder altid fejlfrit og er superenkelt at bruge! :D

The name
01-01-2006, 04:54 PM
Okay så mange tak her fra :D
Tak for det hurtige svar som altid her inde fra PG...

The name
01-01-2006, 04:58 PM
DVD Decrypter vil ikke den skriver cratefile failed device \\.\Cdrom0' og så skriver den Reason prossen kan ikke få adgang til filen da den bruges af en anden prosess. Hva betyder det, kan heller ikke finde ud af programmet, kan jeg ikke bare brænde filen med nero som data disk.

SRJ
01-01-2006, 05:09 PM
Det går lige op for mig at det DVD decrypter som altid har været Freeware, nu ser ud til at være blevet købt af Macromedia, som grundigt har sørget for at fjerne alle Download links på nettet.. :cry:

Men som min stille protest har jeg lige uploadet den version jeg havde liggende: HER! (http://www.megaupload.com/?d=6RKENY18)
8)

The name
01-01-2006, 05:14 PM
Takker SRJ men fandt link se her http://www.bestdownload.com/view.php?detail=1067

The name
01-01-2006, 05:30 PM
Så nu starter det okay op, men jeg kan ikke finde ud af det? kan du hjælpe?.

BeLLe
01-01-2006, 05:38 PM
du kan godt brænde den i nero. Men ikke som data disk. Du skal vælge at brænde den som image

z33k
01-01-2006, 05:38 PM
The name, forstå nu at bruge EDIT-funktionen i stedet for at skrive 2-3 posts lige efter hinanden.

The name
01-01-2006, 05:59 PM
Ja det skal jeg nok, har prøvet at brænde den i Nero som image fil men nero kan ikke genkende den, og hvis jeg vælger all files så vil den godt finde den, men ikke brænde.

BeLLe
01-01-2006, 06:28 PM
Ja det skal jeg nok, har prøvet at brænde den i Nero som image fil men nero kan ikke genkende den, og hvis jeg vælger all files så vil den godt finde den, men ikke brænde.

omdøb filen fra .img til .iso

The name
01-01-2006, 11:34 PM

Lol skrev bare .iso bag ved og så blev det til en rar fil, og så pakkede jeg den ud og der er alt. Tak for hjælpen.

BeLLe
01-01-2006, 11:38 PM
sådan kan man osse gøre men det var der ingen grund til. Grunden til at den "blev til" en rar fil er at winrar understøtter .iso filer og kan pakke dem ud.

På samme måde som alle brænderprogrammer pakker dem ud under brændingen

SRJ
01-01-2006, 11:39 PM

Lol skrev bare .iso bag ved og så blev det til en rar fil, og så pakkede jeg den ud og der er alt. Tak for hjælpen.

Nej det blev til en .iso fil.. ;) Det blev bare til en fil WinRar kunne håndtere..

Men det plejer nu at være nemmere blot at brænde hele ens image.. :roll: