PDA

Se fuld version : Patch problemer

Harmster
12-31-2005, 10:38 AM
jeg har lige hentet meddal of honor AA plus der tilhøren udvidelser, jeg kan fint instalere selv allied assualt men når jeg prøver at instalere Breakthrough. siger den at mit allied assualt ikke er en ny nok version, og instalationen går der efter igan med at patche det, med en patch til den engelsk version af spillet hvilket mit er, men når patchen skal til at kopiere filerne over, kommer der en boks frem hvor der står at allied assualt ikke er instaleret. jeg har prøved at geninstalere spillet men der opstår det samme problem igen.

-pirat4ever-
12-31-2005, 11:44 AM
Underligt, men nogle spil er der forskellige engelste patches. Nogle er UK, eller USA engelst, eller EU.

Hent først patchen og opdatere selv før installation af udvidelsen. Så skal spillet ikke patche sig selv.

evt. hent ccleaner og ryd op i registreringsbasen.

Harmster
01-02-2006, 10:03 AM
der er kun en patch til den engelske version af allied assault, så det kan ikke være det der er problemmet, jeg har også prøvet at hente patchen fra netten også updatere spillet så at installationen ikke skulde gøre det men til ingen nøtte. jeg har også prøvet at ryde op i registreringsbasen med tuneup 2006, men lige lidt hjalp det.

det er lige meget hvad jeg gør så kommer der en dum fejlmeldning frem hvor der står at at allied assault ikke er instaleret.

-pirat4ever-
01-02-2006, 03:23 PM
Det lyder som om selve registreringen ikke går ind i registreringsdatabasen.

Medmindre patchen har en liste med ulovlige serials, og at den så fucker spillet op.

Harmster
01-02-2006, 05:50 PM
spillet virker helt fint efter at jeg har prøvet at patche det.