PDA

Se fuld version : Program til at tjekke hardware

GoticaDK
12-29-2005, 12:45 AM
Hey, mig og min kamarat sad og snakkede computer og han begyndt at nævne alle de dele hans pc var sammensat af, og da jeg ikke kunne nævne bare en eneste del, sagde han at jeg skulle hente et program, som så ville ville vise alt mit hardware.

Findes der sådan et program eller sådan noget der kan det, for ville sgu gerne vide hvilke dele min computer er sat sammen af.
På forhånd tak Gotica

GoticaDK
12-29-2005, 01:21 AM
Fandt selv svaret på et andet forum, aida32 er lige det program man skal bruge

LoveWarez
12-29-2005, 01:23 PM
Hey, mig og min kamarat sad og snakkede computer og han begyndt at nævne alle de dele hans pc var sammensat af, og da jeg ikke kunne nævne bare en eneste del, sagde han at jeg skulle hente et program, som så ville ville vise alt mit hardware.

Findes der sådan et program eller sådan noget der kan det, for ville sgu gerne vide hvilke dele min computer er sat sammen af.
På forhånd tak Gotica

Hej Gotica.

Ja da. Lavalys lavde på et tidspunkt et freeware program der hed "Everest". Desværre har de stoppet produktionen af freeware versionen. Men heldigvis kan man hente en trial af deres købe version. Den viser stort set alt :wink:

Link: www.lavalys.com

M.A.D
12-29-2005, 01:52 PM
Og man kan heldigvis også hente andet end trial versions af Lavalys Everest andre steder..:

http://thepiratebay.org/search.php?q=lavalys&=on

;)