PDA

Se fuld version : Det nye infopanel

Procrastinator
12-26-2005, 10:11 PM
Jeg vil bare lige give lidt feedback på jeres nye "infopanel" -- den der login-boks på forsiden. For mit vedkommende er den bare i vejen. Hvis man som jeg bruger forummet bare en gang imellem, har man da slået autologin til: Derfor ser jeg ikke rigtigt noget formål med den, medmindre man logger ind på mange forskellige computere.

Til gengæld kunne det være rart med en liste over nye forumindlæg. Jeg ved at det har været til debat før, og jeg ved ikke om det er en god ide at have den på forsiden, men i hvert fald kunne det være rart i selve forummet. Det ville skabe mere liv og dynamik i forummet, og flere svar på spørgsmål fordi man kan se en overskrift og tænke "hey, det kan jeg svare på", i stedet for at skulle browse alle forums igennem for at finde ud af hvilke nye indlæg der er.

Blot et lille indspark herfra ;)

LykkeLamaen
12-26-2005, 11:45 PM
Enig. Den liste med de nyeste indlæg kan jeg godt lide. Kunne bare godt tænke mig at se 10 eller 15 istedet for 3.

Men godt lavet. Tak for julegaven :D

Procrastinator
12-28-2005, 09:59 PM
Hey, det er nok bare mig der er langsomt opfattende -- hvor ser du den liste med de tre nyeste indlæg?

PastorBlabber
12-31-2005, 01:31 PM
Der er en liste med indlæg siden mav var der sidst:

http://www.piratgruppen.org/forum/search.php?search_id=newposts

Er det ikke nok? :)

- Pastor Blabber