PDA

Se fuld version : Piratkort til parabol?

Holy_Arse
12-15-2005, 08:26 PM
Har ofte undret mig over hvordan Viasat og lign. kan finde frem til folk der har piratkort. Har nemlig selv tænkt mig at skaffe noget på mit værelse, så jeg slipper for at tage ned i stuen for at se ZULU...

PackedManiac
12-15-2005, 08:30 PM
Så vidt jeg ved kører de rundt med nogle modtagere i varevogne og pejler deres vej frem mod synderne. De kan så tjekke om modtageren af signalet også i virkeligheden abonnerer på viasat eller hvad det nu er.

Tror vidst nok det fungerer sådan.

Holy_Arse
12-15-2005, 08:50 PM
Så vidt jeg ved kører de rundt med nogle modtagere i varevogne og pejler deres vej frem mod synderne. De kan så tjekke om modtageren af signalet også i virkeligheden abonnerer på viasat eller hvad det nu er.

Tror vidst nok det fungerer sådan.

Så kan de jo ikke se at jeg gør noget galt, da mine forældre har abonnement...desuden bor vi ude på landet, så interessen er nok heller ikke så stor.
Jeg vil have en medie pc sluttet til tv og det hele. Men ved du hvordan man kan få sattelit signalet ind på pc'en. Man burde da kunne gøre noget smartere end et piratkort, som hele tiden skal laves om.

recon
12-15-2005, 10:05 PM
for at få "signalet" ind på din PC skal du have en Tv tuner som kan købes mange steder tjek evt www.edbpriser.dk

Holy_Arse
12-15-2005, 11:18 PM
for at få "signalet" ind på din PC skal du have en Tv tuner som kan købes mange steder tjek evt www.edbpriser.dk

En TV tuner er da ikke nok, når det er satellit signal. Nu mindre man slutter en gammeldags satellit modtager til via video-in, men så mister man jo det fede ved en medie pc. Jeg har set på ebay at man kan få nogle satellit tuner til pci, men de er kun til free-to-air

http://cgi.ebay.com/Twinhan-VisionPlus-102G-1022-PCI-DVB-Satellite-TV-Tuner_W0QQitemZ5842766988QQcategoryZ32845QQrdZ1QQcmdZViewItem

Men mon det er muligt at se betalings kanaler med sådan en???

HBS
12-15-2005, 11:18 PM
Der findes ikke koder eller kort til det system viasat kører nu - NDS.. Der findes derfor ikke public koder eller kort - endnu! Hvis det da bliver muligt.. Køb en dreambox og forsøg at komme med i en cardsharing gruppe hvor i deler om et NDS kort, så kan du være heldig at tage lidt kanaler

Det samme gælder sådan set Canal Digital. De dræbte alle brugbare koder og kort i foråret og derfor er conax igen umuligt at bryde - ihvertfald hvad der er public kendt.. Hacker kredse sidder dog inde med fungerende kort men ønsker $$$$ for at leake det..

Holy_Arse
12-16-2005, 03:47 PM
Der findes ikke koder eller kort til det system viasat kører nu - NDS.. Der findes derfor ikke public koder eller kort - endnu! Hvis det da bliver muligt.. Køb en dreambox og forsøg at komme med i en cardsharing gruppe hvor i deler om et NDS kort, så kan du være heldig at tage lidt kanaler

Det samme gælder sådan set Canal Digital. De dræbte alle brugbare koder og kort i foråret og derfor er conax igen umuligt at bryde - ihvertfald hvad der er public kendt.. Hacker kredse sidder dog inde med fungerende kort men ønsker $$$$ for at leake det..

er der ikke en smartere måde at se satellit på 2 tv sammentidig uden at betale for 2 abonnementer???

HBS
12-16-2005, 05:47 PM
Nej ikke lige jeg er bekendt med...

Du kan få receivere hvor der er indbygget flere udgange til flere tv samtidig. Men er ikk sikker på at den deler abbonementet så.