Se fuld version : GNUtella klient
D@rkRunner
12-15-2005, 12:01 PM
Hvilken klient er bedst til GNUtella m.h.t downloads, tilgængelig share, no spyware mm.
Nu er det jo ikke for at starte en religionskrig, men noget skal jo erstatte dc.
En lille rettelse er kommet.
XmuZz
01-10-2006, 09:33 PM
Så vil jeg nok mene Beashare Pro, kommer an på så meget, men der er i hvert fald ikke spyware i Pro versionen, jeg bruger beashare pro til at finde små ting for det meste musik, og syntes det er en del bedre end limewire, men husk der er mange fake's på gnutella netværket. Du kan lige PM mig hvis du er intereseret i Beashare Pro.
girafhals
01-11-2006, 03:03 PM
Siger også Bearshare pro.
Alt andet sucks til (G)nutella. Uhhm... Nutella.
Indlæg nr. 300 :S
det er da shereaza der er best mener jeg har nemlig prøvet alle
GhOstFaCE
01-25-2006, 05:02 PM
nogen der kan sammenligne de forskellige clients? Hvad er der fx galt med Limewire nu om dage?
ikke noget shereaza kan bare koble til mange flere netværker ind limware kan men er svære at sætte op desvære
GhOstFaCE
01-26-2006, 11:54 AM
men de bruger da allesammen de samme nodes? Gnutella er vel gnutella? eller har jeg misforstået noget der
ja det er rigtit gnutella er gnutella
Shareaza gjorde at jeg ikke kunne komme ind på halvdelen af de internet sider jeg prøvede at komme ind på, fandt desværre først ud af at det var shareaza der gjorde det efter jeg havde formateret :S desuden kan det aldrig forbinde til edk2 netværket. Der ud over er BitTorrent klienten der i heller ikke alt for god efter min mening!
Konklution Shareaza stinker!!
Nu kan det jo godt være det virker for andre, men for mig har det kun skabt problemer!!
du glemte at tilføje en server liste til shereaza og du har sikkert ikke haft instillet det rigtit osv.
du glemte at tilføje en server liste til shereaza og du har sikkert ikke haft instillet det rigtit osv.
hmm måske, det var først efter lidt tid det med blokering af hjemmesider begyndte :S:S kunne derfor ikke regne u at det vsr Shareaza..
hmm måske, det var først efter lidt tid det med blokering af hjemmesider begyndte :S:S kunne derfor ikke regne u at det var Shareaza..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.