PDA

Se fuld version : Sagsøg APG?

BalZ
12-13-2005, 12:30 AM
Kom til at tænke på noget. De folk der har mogtaget erstatningskrav fra APG, men som hverken her betalt eller er blevet slæbt i retten, burde de ikke kunne sagsøge APG for personlighedskrænkelse eller noget i den dur? .. Hvis ja; saml ALLE mennesker i den "kategori" (der ikke har betalt osv.) og fremlæg et masse-sagsanlæg mod APG ..

Jeg er absolut ikke inde i nogen form for jura af nogen art.. bare en vild idé der poppede op i mit hovede... :) Nu må i endelig debatere det til bunds.. hvis det nu var en mulighed for at slippe af med dem på :P

//BalZ

**EDIT** Jeg er småtræt .. tag jer ikke af mine mærkelige indlæg :P

SAN
12-13-2005, 12:58 AM
Kunne være godt hvis det kunne lade sig gøre, men tror det er ALT for langt ude!!! :wink: :D :roll: :shock: :P

XpectOne
12-14-2005, 06:34 PM
Tror det kunne være lidt dumt... :?

Som det ser ud, så skylder de personer jo stadig penge til Industrien for det som APG har påstået.

Hvis det var mig, ville jeg nok bare lade være, og være glad for, at jeg var sluppet...

Medmíndre du mener, dem som er blevet frikendt?!?

Blaugrana
12-14-2005, 06:55 PM
Tror ikke du skal regne med at vinde den sag. Tror bare at APG tager imod den med kyshånd, da de får skræbt deres penge ind, samt at det bliver medie fulgt :wink: