Se fuld version : Er der overhovedet en klient som virker ?
Christian
12-08-2005, 10:57 PM
Jeg leder efter et program såsom Kazaa hvor jeg kunne søge på hvad det end måtte være. Efter jeg har formateret min computer for et par uger siden, har jeg ikke kunnet finde en Kazaa klient som gider connecte til netværket. Altså "Connecting...." i ren uendelighed. Det er jeg gevaldigt træt af.
Jeps, jeg HAR åbnet for porte i min router, og windows firewall, tjaa, det burde ikke have en betydning.
Er der nogen som kan give mit et link til et program ala Kazaa (meget gerne det), men ellers også gerne andre programmer i den genre hvor jeg kan tillade mig at søge på alt - med vel og mærke også få resultater.
På forhånd tak.
Ares minder meget om Kazaa, http://aresgalaxy.sourceforge.net/
Jeg kender dog ikke pogrammet særligt godt, da jeg kun havde det i 2 dage.
Christian
12-09-2005, 02:14 PM
Tak for det Smok, andre ?
KcintiM
12-09-2005, 02:15 PM
Jeg leder efter et program såsom Kazaa hvor jeg kunne søge på hvad det end måtte være. Efter jeg har formateret min computer for et par uger siden, har jeg ikke kunnet finde en Kazaa klient som gider connecte til netværket. Altså "Connecting...." i ren uendelighed. Det er jeg gevaldigt træt af.
Jeps, jeg HAR åbnet for porte i min router, og windows firewall, tjaa, det burde ikke have en betydning.
Er der nogen som kan give mit et link til et program ala Kazaa (meget gerne det), men ellers også gerne andre programmer i den genre hvor jeg kan tillade mig at søge på alt - med vel og mærke også få resultater.
På forhånd tak.
Du bruger vel ikke windows firewall eller?
Altså KaZaA connecter jo til netværket FastTrack, og det mener jeg ikke Ares gør?
Lindpind
12-09-2005, 03:28 PM
Behøver du bruge netværket FastTrack?
Der er jo også Gnutella netværket, som jeg personligt synes bedre om. LimeWire Bearshare, og Swapper.Net er en del af det netværk.
suspiria
12-09-2005, 03:36 PM
Hvis det skal være en klient til Fasttrack netværket, kan du gennemgå dem slavisk her:
http://www.slyck.com/ft.php?page=2
En eller anden må da funke for dig.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.