PDA

Se fuld version : Spywarefri Gnutella klient?

Rallerdaller
11-27-2005, 05:30 PM
Findes der nogle spywarefri gnutella klienter?
Har læst bearshare lite skulle være spywarefri, men er den vist ikke..

Er bearshare pro spywarefri?

c6
11-28-2005, 12:09 AM
limewire er spywarefrit. Du kan hente nyeste udgave på www.limewire.com eller hente limewire pro der er uden nag boxes på f.eks. www.thepiratebay.org

Husk i øvrigt at dele og men at fjerne muligheden for at andre kan gennemse dit bibliotek, så holder du APG fra døren :-)

tek
11-28-2005, 11:11 AM
www.shareaza.com (Gnutella 1+2, EDonkey og en i hvert fald tidligere mindre god bittorrent klient)

Det er open-source, så du kan evt selv checke efter :wink:

//michael

Rallerdaller
11-28-2005, 05:07 PM
limewire er spywarefrit. Du kan hente nyeste udgave på www.limewire.com eller hente limewire pro der er uden nag boxes på f.eks. www.thepiratebay.org

Er du sikker på det er spywarefrit? jeg er ret sikker på at have læst det modsatte..

c6
11-28-2005, 05:19 PM

Er du sikker på det er spywarefrit? jeg er ret sikker på at have læst det modsatte..

Hvor?
Samtlige af de mange spyware scannere jeg har brugt i tidens løb har ikke fundet noget. Znet skriver intet om spyware i deres anmeldelse og de plejer at være ret fordømmende over for den slags snavs.

Det der måske menes er at den gratis udgave af limewire før i tiden (inden april 2004) blev installeret sammen med "Limewire shop" der er en variant af "Topmoxie" der igen af nogen betragtes som spyware.

Problemmet med limewire er ikke spyware, men at programmet muligvis (måske rettere sandsynligvis) snart bliver diskontinueret. Lige nu fungere det dog udmærket, med de enorme begrænsninger Gnutella netværket altid har haft.