PDA

Se fuld version : Digital Retshjælp

webee
11-13-2005, 05:38 PM
Hej. var lige inde på en side og der lagde jeg lige mærke til at man kunne donere over sms!

og BING! sagde det inde i mit hovede mens jeg sad og donerede. Hvorfor ikke osse få det herind til den digitale retshjælp?

jeg vil med glæde donere så! og tror også der er mange flere der vil når man bare skal sende en sms det kan jo ikke blive nemmere så?? vel??

https://www.mobilemoney.com

SRJ
11-13-2005, 06:08 PM
Jeg kan godt se ideen i det.. Men jeg bryder mig ikke helt om at halvdelen af beløbet, uanset hvor stort det er, går til mobilbetalingsselskabet..

Jeg har selv doneret via min netbank.. Det var da omtrent ligeså nemt.. For mig ihvertfald.. :)

webee
11-13-2005, 06:17 PM
Jeg kan godt se ideen i det.. Men jeg bryder mig ikke helt om at halvdelen af beløbet, uanset hvor stort det er, går til mobilbetalingsselskabet..

Jeg har selv doneret via min netbank.. Det var da omtrent ligeså nemt.. For mig ihvertfald.. :)

hehe ja. det er det eneste der er skod. men ellers er det sku da smart alligevel?

ellers så finde en lign løsning et andet sted hvor de ikke tager så stort et fee?

men jeg vil klart donere med sms hvis man kunne har ikk netbank og gider virkelig ikk ned i banken for at "donere" :P

aL
11-14-2005, 09:41 AM
Man kan vist også gøre det via Ewire, der skulle også være nemt at sætte op! Ewire tager vist kun et par kroner pr overførsel, men jeg er ikke sikker..