Se fuld version : bearshare crash
pitbull
10-23-2005, 04:14 PM
Hej jeg har igennem en periode benyttet bearshare uden problemer, men her på det sidste er bearshare begyndt at crashe hele min pc ned, dvs. blå skærm og at pc´en kan kun genstartes på den hårde måde. har prøvet bearshare lite og osse med den med adware men resultatet er det samme.
har scannet for virus og spyware uden at den finder noget. hvad er der galt?
vortex
10-29-2005, 12:23 PM
Hej jeg har igennem en periode benyttet bearshare uden problemer, men her på det sidste er bearshare begyndt at crashe hele min pc ned, dvs. blå skærm og at pc´en kan kun genstartes på den hårde måde. har prøvet bearshare lite og osse med den med adware men resultatet er det samme.
har scannet for virus og spyware uden at den finder noget. hvad er der galt?
Har haft samme problem.
jeg gjorde følgende:
Jeg slettede Bearshare helt. Dvs. også inde i Reg editor, og brugte desuden også RegCleaner
(Er Freeware og kan downloades her: http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm )
Bagefter downloade jeg Beahshare igen og hentede Bearshare pro, og nu virker det uden problemer.
Husk når du sletter bearshare at slette "whenU" det er den irriterende Adware du får med når du downloader den gratis udgave af Bearshare.
pitbull
10-29-2005, 07:40 PM
bearshare pro koster penge ikk?mit spyware program finder ikke whenu når jeg scanner, jeg bruger spybot search & destroy. kan jeg være sikker på at jeg ikke har whenu når jeg har scannet med spybot
TheGodfather
10-29-2005, 09:06 PM
Du kan hente Bearshare PRO gennem Bearshare Lite, hvor der følger en crack med.
Ren ironi, hva'? :)
pitbull
10-30-2005, 07:16 AM
hmm, den crack der er, hvordan installerer man den?
vortex
10-30-2005, 04:32 PM
bearshare pro koster penge ikk?mit spyware program finder ikke whenu når jeg scanner, jeg bruger spybot search & destroy. kan jeg være sikker på at jeg ikke har whenu når jeg har scannet med spybot
Du kan downloade Bearshare Pro på Bearshare. altsa du kan downloade den udgave der koster penge.
Jeg ved ikke lige hvad det er for et crack du har fundet, men nogen gange skal man flytte crack'et over i den mappe hvor programet ligger, og nogen gange skal man flytte en fil ind i Crack programmet og trykke "Crack It".
Men jeg vil da syntes at det nemmeste må være at downloade bearshare pro på Bearshare.
Jeg ved ikke hvorfor dit antispyware program ikke finder "whenU". Jeg bruger Microsoft antispyware og den finder "WhenU uden problemer, så det kunne være du måske skulle prøve det. Du kan downloade Microsoft antispyware her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=321CD7A2-6A57-4C57-A8BD-DBF62EDA9671&displaylang=en
(hvis du bruger Linux, er der lige en anden der må træde til, for det ved jeg absolut ingen ting om)
Har du flere spørgsmål kan du jo lige skrive :D
pitbull
11-06-2005, 12:44 PM
hej igen, jeg har endelig fundet ud af hvad der forårsagede mine bearshare crash.en enkelt gang hvor den gik ned med blå skærm skrev den at der muligvis var problemer med en fil ved navn vsdatant.sys.
efter lidt søgen på nettet fandt jeg ud af at det var min zonealarm der gav problemer. den er nu afinstalleret og jeg har fundet en anden firewall og nu kører det fint igen
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.