PDA

Se fuld version : Partition væk... hjælp..

fjern
10-03-2005, 10:43 AM
Jeg skulle ha lavet en dual boot (læs et af de forrige emner) men et eller andet er gået galt.. Sikkert min egen skyld, men sådan er det nu engang..
Men problemet er det at min harddisk på 160, nu kun er på 127.. jeg kan godt se de sidste 33 ved at bruge diverse partitions programmer..
Og fdisk nægter at anerkende eksistensen af partitionerne.. der er to, en på 26gb og en på 8.. sådan cirka..
Er der nogle der kender et program der kan finde begge mine partitioner, som er gratis.. eller er der en der ved hvordan man får al pladsen tilbage på sin harddisk..
En formatering er ikke min verdens undergang, men vil hellere klare mig uden hvis det er muligt..

Herr Unterladen
10-03-2005, 09:59 PM
Getdataback og Partition Magic kan hjælpe dig. De er godtnok ikke officielt 'gratis'.

BeLLe
10-03-2005, 10:04 PM
Er de 2 partitioner formateret som NTFS? Hvis de er, er det derfor du ikke kan se dem med fdisk eller med win98.

c6
10-04-2005, 12:08 AM
Er de 2 partitioner formateret som NTFS? Hvis de er, er det derfor du ikke kan se dem med fdisk eller med win98.

Og hvis de er kan du se dem med "NTFS Dos" fra http://systeminternals.com/ (rigtigt godt firma i øvrigt).