PDA

Se fuld version : serial til windows xp?

casper-jørgensen
10-03-2005, 09:20 AM
goddag alle sammen her på piratgruppen...

jeg sidder og skal finde en nøgle til mit xp, som virker oz når jeg skal hente opdate fra microsoft's hjemme side...nogen der kan hjælpe mig...får nemlig a vide at min nøgle er ugyldig og at jeg ikke kan forsætte...

mvh casper Jørgensen

Why.King
10-03-2005, 01:00 PM
har en til at ligge til den engelske version, ved ikke om det var noget

casper-jørgensen
10-03-2005, 04:55 PM
jo men kan jeg bruge den til en dansk version oz..?

Why.King
10-03-2005, 10:49 PM
Kun en måde at finde ud af det på..... finder den lige til dig imorgen, så skriver jeg en PB med det jeg har

daZzz
10-24-2005, 09:46 AM
goddag alle sammen her på piratgruppen...

jeg sidder og skal finde en nøgle til mit xp, som virker oz når jeg skal hente opdate fra microsoft's hjemme side...nogen der kan hjælpe mig...får nemlig a vide at min nøgle er ugyldig og at jeg ikke kan forsætte...

mvh casper Jørgensen

jeg ahr en key der virker.. men jeg har ikke net derhjemme.. så hvis du stadig mangler en så sig lige til!

chicken
10-25-2005, 11:28 PM
Kan man ikke bare gå rundt på sin skole og skrive alle deres mange XP PRO serials af fra alle pcerne :D Eller tage billeder af dem med mobilen og smide dem på nettet ;P

daZzz
10-26-2005, 10:34 AM
Kan man ikke bare gå rundt på sin skole og skrive alle deres mange XP PRO serials af fra alle pcerne :D Eller tage billeder af dem med mobilen og smide dem på nettet ;P

jo det kunne man vel godt.. men da jeg er på noget IT halløj har de styr på det! men hvis nogen har lyst til den serial så skriv lige så sender jeg den bare privat