Se fuld version : Ønske: Udvidelse af shoppen!
Hejsa!
Jeg gik og ærgrede mig over at det var ved at blive koldt fordi så kan jeg ikke gå på gaden i min PG-t-shirt da det jo ville være for koldt.. Da tanken om ikke at kunne reklamere på åben gade for et super fedt foretagende i omkring et halvt skræmmer mig fik jeg en ide..
Vi skal selfølgelig have noget "udendørs" merchandise..
Jeg tænker eks. på en cap eller endnu bedre en hue!
Kom selv med flere forslag.. Jeg tror jeg vil gå efter huen..
Hvad siger crew til ideen?
Copy/Paste
09-29-2005, 01:35 AM
Der er inititativer fra shoppen omkring en udvidelse med vinter merchandise.
Mere info kommer når det bliver koldere, frys ikke ved tanken 8)
//Copypp
Arrow
09-29-2005, 11:27 AM
Well nu har hættetrøjeemnet jo været oppe før. Jeg køber intet i shoppen før i får en hættetrøje, da jeg ikke skal bruge andet. Jeg håber dog snart at PG bøjer sig, så kommer der også nogle kroner i kassen :wink:
Arrow
Der er inititativer fra shoppen omkring en udvidelse med vinter merchandise.
Mere info kommer når det bliver koldere, frys ikke ved tanken 8)
//Copypp
Synes det er blevet koldere nu.. ;)
Har i en dato på? Er meget nysgerrig og købelysten.. :D
Mollerz
10-06-2005, 04:48 PM
Jeg var også købelysten indtil jeg så alle de girokort der lige pludseligt dumpede ind af brevsprækken:
5260 for første del af kørekortet
800 for forsikring af scooter
900 for togkort til uddannelse
og et sølle et på 70.- for M! i 3 mdr.. Men det er da vist det vigtigste af dem alle..
Så kommer der selvfølgeligt også en mere på kørekort på 6800.-, men det er først om 6 uger..
Og så siger man, at unge mennesker har mange penge.. :roll:
Jeg var også købelysten indtil jeg så alle de girokort der lige pludseligt dumpede ind af brevsprækken:
5260 for første del af kørekortet
800 for forsikring af scooter
900 for togkort til uddannelse
og et sølle et på 70.- for M! i 3 mdr.. Men det er da vist det vigtigste af dem alle..
Så kommer der selvfølgeligt også en mere på kørekort på 6800.-, men det er først om 6 uger..
Og så siger man, at unge mennesker har mange penge.. :roll:
Hehe.. Har også lige fået sidste rate af kørekortet, 4500.. Altså må mit være noget billigere end dit.. :) Rundt regnet 3000,-
Dog fik jeg mit kørekort i 18 års gave og buskortet betaler mor og far.. :D
Tror min købelyst hænger sammen med at min første SU ever røg ind på kontoen for 7 dage siden.. ;)
hmm kunne da også godt tænke mig lidt varmere PG tøj... Er nu meget glad for min mountain hardware hue med vindstopper, som også er ret vandtæt. Men desværre stopper den også lyd så kunne være godt med en lidt tyndere hue til når der ikke er så koldt..
Ville nu heller ikke være helt af vejen med en trøje som Arrow siger.
har også lige bestilt Copy Me.
Det eneste problem er jeg aldrig får råd til en bærebar hvis I indfører for mange nye ting..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.