PDA

Se fuld version : bearshare problemer

sofie
09-28-2005, 10:44 PM
Hej..har haft Bearshare i et godt stykke tid, men så her for et par måneder siden begyndte det lige pludselig ikke at virke, efter en opdatering.

kan slet ikke starte programmet op, men får meddelsen:
----
.\GLiberyWatchDb.cpp(#176)Fatal Error: Unable to load libery database.

Reason: Generic Failure

Bearshare will automatically attempt a new database when it is restartet.Your old database files have been saved for possible diagnosis.
-----

Er der nogen der kan forstå hvad problemet er, og kan hjælpe mig???

SAN
09-28-2005, 11:04 PM
Ved ikke præcist hvad problemet er, men prøv at afinstallere programmet og derefter installere det igen, det hjælper tit...

sofie
09-28-2005, 11:09 PM
har prøvet 5 gange har også prøvet at lite versionen.

sofie
09-29-2005, 12:15 AM
fandt en gammel versin 4.0.7 på min computer som virker, men kan stadig ikke opdatere uden at der går kuk i den.. ved ikke om det forklare mere om mit problem??

Håber dog stadig at der er en eller anden der kan hjælpe mig da den gamle version er mere besværlig og langsommere..

SAN
09-29-2005, 10:11 PM
Du kunne jo også prøve en anden klient som fx LimeWire der kører på samme netværk den er også fri for spyware mener jeg.. Og så kan den også instilles til dansk!

**EDIT**
Jeg har lige hentet den seneste version af BearShare og det fungerer fint ved mig... Når du har slettet det og installeret det igen har du så hentet det igen eller bare brugt den gamle installationsfil? Måske er der fejl i filen..

sofie
09-30-2005, 12:50 PM
har afinstalleret det og hentet den nyeste de har på hjemme siden. Har prøvet limewire før men kan dengang kunne jeg ikke få forbindelse til det, heller ikke hvis jeg skiftede port.

teddy
09-30-2005, 12:59 PM
har afinstalleret det og hentet den nyeste de har på hjemme siden. Har prøvet limewire før men kan dengang kunne jeg ikke få forbindelse til det, heller ikke hvis jeg skiftede port.

lemewire har altid været absolut det nemmeste for mig både ved install og for at få det sat op

Cupro
10-02-2005, 12:48 PM
Jeg har det præcis samme problem, og BearShares officielle forum er også lukket, tror måske at det ved at være slut med den client?

Cupro
10-02-2005, 12:55 PM
.\GLibraryWatchDb.cpp (#176) Fatal Error: Unable to load library database.

Reason: Generic Failure

BearShare will automatically attempt to create a new database when it is restarted. Your old database files have been saved for possible diagnosis. Contact technical support for more information.

We apologize for the inconvenience.

C:\Documents and Settings\Casper Bech\Dokumenter\Billeder

Denne besked får jeg, hvis ikke bare jeg får at vide at der er sket en fejl og om jeg vil reportere den.. Der er altså et problem med BS for tiden, jeg ved nu at jeg ikke er det eneste tilfælde..