Se fuld version : Jokeren Gigolo Jesus
Jokeren Gigolo Jesus, hvor kan jeg fende den
Hans album udkommer først den 17. oktober, og det er MEGET sjældent at et album bliver releaset (næsten) en måned før street-date :roll: :wink:
hvordan kan det så verer at jeg har set den på CDON.com PIR2
hvordan kan det så verer at jeg har set den på CDON.com PIR2
Udgivelsesdato: 17-10-2005
:roll: Er det svar nok?
ja undskyl ja der står det også det havde jeg ikke set
banjobouner
10-01-2005, 10:36 AM
Men der er allerede et nummer fra jokerens nye album på nettet.. Den hedder rastløs, og du kan finde den på bearshare...
Anonymous
10-12-2005, 04:39 PM
Den er da gammel ? jeg købte hans sidste album, og der ligger den da på ;) - jeg går faktisk og hører den tit igen på min iPod, eftersom jeg savner dansk musik her i kina, og så er hans jo meget godt :D
Den er da gammel ? jeg købte hans sidste album, og der ligger den da på ;) - jeg går faktisk og hører den tit igen på min iPod, eftersom jeg savner dansk musik her i kina, og så er hans jo meget godt :D
Hans nye album hedder Gigolo Jesus ;)
energy
10-13-2005, 02:43 PM
Øhh ja, men han siger jo heller ikke at det ikke gør det, han siger bare at rastløs ikke er et nyt track, hvilket det heller ikke er :)
Øhh ja, men han siger jo heller ikke at det ikke gør det, han siger bare at rastløs ikke er et nyt track, hvilket det heller ikke er :)
Øhh jo, "Rastløs" er et nyt track - det er den nyeste single fra ham og kommer på albummet "Gigolo Jesus" d. 17. oktober.
Måske er det bare mig, men jeg kan ikke finde "Rastløs" på track-listen til hans forrige album "Alpha Han";
http://www.danskrap.dk/udgivelser_info.asp?id=291
Jokeren Gigolo Jesus, hvor kan jeg fende den
http://nordic-t.org/details.php?id=213
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.