Se fuld version : Microsoft indrømmer at Windows ikke virker helt optimalt.
Stanger
09-27-2005, 08:33 PM
http://www.smartofficenews.com.au/Computing/Platforms_And_Applications?article=/Computing/Platforms%20And%20Applications/News/E5T7U6H8
alligevel lidt sjovt vi er jo nogen der har vidst i et stykke tid at det ikke var det bedste program :D
Athas
09-28-2005, 08:14 AM
Microsoft skal snart til at lanceret et nyt styresystem, som de skal overbevise forbrugerne om er værd at opgradere til, så naturligvis begynder de at svine det gamle til. Det er typisk Microsoft-marketing - deres produkter er platonisk perfekte og uden fejl af nogen som helst art - lige indtil næste version udkommer, hvorefter ældre versioner på magisk vis forvandler sig til bug-inficerede fuglereder af dårligt designede principper med kluntede interfaces.
Jowls
09-28-2005, 03:02 PM
Jeg synes efterhånden at flere og flere af de brugbare forbedringer og nyskabelser ved Vista gradvist er faldet ud af programmet - i hvert fald for den indledende versions vedkommende - fordi implementeringen viste sig mere arbejdskrævende end ventet.
På den anden side kommer der en stadig strøm af information om massive DRM, bruger-begrænsninger og anti-pirat foranstaltninger som tilsyneladende ikke er for komplicerede for Microsoft at få med fra start af.
Dermed lyder den Vista som skulle komme på markedet i 2006 mest lidt i retning af en lettere udvidet XP, hvor "udvidelserne" ikke er til fordel for brugeren. Det skal blive interessant at se hvor lang tid det tager Microsoft at få proppet deres nye produkt ned i halsen på Windows-folket. Deres markedsføringsmaskine er skræmmende effektiv...
Mollerz
09-28-2005, 03:06 PM
Jeg synes efterhånden at flere og flere af de brugbare forbedringer og nyskabelser ved Vista gradvist er faldet ud af programmet - i hvert fald for den indledende versions vedkommende - fordi implementeringen viste sig mere arbejdskrævende end ventet.
På den anden side kommer der en stadig strøm af information om massive DRM, bruger-begrænsninger og anti-pirat foranstaltninger som tilsyneladende ikke er for komplicerede for Microsoft at få med fra start af.
Dermed lyder den Vista som skulle komme på markedet i 2006 mest lidt i retning af en lettere udvidet XP, hvor "udvidelserne" ikke er til fordel for brugeren. Det skal blive interessant at se hvor lang tid det tager Microsoft at få proppet deres nye produkt ned i halsen på Windows-folket. Deres markedsføringsmaskine er skræmmende effektiv...
Ja.. Men en ting er helt sikkert. Hvis de ikke snart dropper alt deres antipirat-slikken-r*v-crap så skifter jeg til Linux. Både på den bærbare og den stationære.. Så skal jeg bare til at sætte mig ind i det.. :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.