PDA

Se fuld version : operation blå storm

Admiralen
09-16-2005, 12:27 PM
Da jeg sad forleden og tænker tilbage på gamle dage., kom til og tænke på. humleridernes: operation blå storm. Kan i huske den. Jeg syntes den var grineren. Og nu kunne jeg godt tænke mig og høre om jeg stadig synes det. er der nogle der har den/dem liggende?

chicken
09-16-2005, 09:41 PM
Jeg har lige fået et par nr. fra en af mine venner med Humle Ridderne... Dog er lige den der der ikke...

Men kan da skrive de andre jeg har hvis det er:

Malerhjerne
Sommerklar
Brobygningshysteri
Fisse til mig
Humle Bringer Hyggen
Min Mælk
SmølfeSvin

Det er de nr. jeg har med dem,,, hvis det er du vil have nogle af dem kan du bare skrive til mig...

Lindpind
09-16-2005, 10:50 PM
"Malerhjerne" kan jeg vidst godt beskrives... Før i tiden var jeg ellers dejlig omnibutent :P

Admiralen
09-17-2005, 11:49 PM
Jeg har lige fået et par nr. fra en af mine venner med Humle Ridderne... Dog er lige den der der ikke...

Men kan da skrive de andre jeg har hvis det er:

Malerhjerne
Sommerklar
Brobygningshysteri
Fisse til mig
Humle Bringer Hyggen
Min Mælk
SmølfeSvin

Det er de nr. jeg har med dem,,, hvis det er du vil have nogle af dem kan du bare skrive til mig...
tak men ellers tak det var nu bare operation blå storm jeg er ude efter. den er på cden: "en genial gave idé"

TheGodfather
09-18-2005, 06:44 PM
Jeg har den på CD et sted, blandt hylderne.
Hvis du vil have den, så tilføj mig lige på MSN, så ripper jeg og sender dig numrene. :)

Admiralen
09-18-2005, 09:28 PM
Jeg har den på CD et sted, blandt hylderne.
Hvis du vil have den, så tilføj mig lige på MSN, så ripper jeg og sender dig numrene. :)
det er ligemeget nu jeg har fundet dem.
ellers tak