Se fuld version : Hvor kan jeg downloade Gta san adreas ?
Anonymous
09-16-2005, 11:46 AM
Hej..
Jeg har læst at AGP ikke går efter dem der downloader spil..
Så tænkte hvilket program skal jeg downloade GTA Sand Adreas med når jeg IKKE ville uploade noget. Prøvede på Edonkey men lige pludselig begyndte dne at uploade det.
Ved godt at der er mange der siger man ksal uploade osv.. Men det er fordi jeg godt bare lige kunne tænke mig dette spil.. Musik og film køber jeg næsten altid norginalt.
Anonymous
09-16-2005, 12:05 PM
Hvor meget kan man få i bøde for 1 spil som er downloadet ?
pedro11
09-16-2005, 12:08 PM
Men det er fordi jeg godt bare lige kunne tænke mig dette spil.. Musik og film køber jeg næsten altid norginalt.
Download en demo og find ud af om du skal købe det.... :wink:
celfa
09-16-2005, 12:10 PM
Har igen penge lige for tiden.. Kan det ikke downloades nogle steder ?
celfa
09-16-2005, 12:26 PM
igne der kan hjælpe ? :cry:
Igzaw
09-16-2005, 01:27 PM
igne der kan hjælpe ? :cry:
bare fordi der ikke er nogen der svarer i løbet af 20 min. betyder ikke at der ikke er nogle der gidder at hjælpe.
Anyways, hvad mener du med at du ikke gidder at uploade? vil du ikke dele nogle filer, eller vil du overhovedet ikke uploade noget, altså uploade den samme fik mens du downloader den?
girafhals
09-16-2005, 01:57 PM
Celfa.. det er sagt mange gange, prøv at tjekke thepiratebay, og google, før man lige spørg!
Der er masser af torrent's på piratebay!
http://thepiratebay.org/search.php?q=gta+san+andreas
Christian
09-16-2005, 02:05 PM
Celfa.. det er sagt mange gange, prøv at tjekke thepiratebay, og google, før man lige spørg!
Det samme kunne siges om dit eget indlæg her (http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?p=53379&highlight=#53379) Giraf :wink:
Anyway celfa, man skal yde (uploade), før man kan nyde (downloade), ellers er det unfair!
Lindpind
09-16-2005, 06:50 PM
Det samme kunne siges om dit eget indlæg her Giraf
Hehe.
PIR3
shagdk
09-16-2005, 09:10 PM
Det samme kunne siges om dit eget indlæg her Giraf
Hehe.
PIR3
Lol tag den giraf :oops:
Hej fmh.
Det med at finde den er ikke så svært, som girafhals viste så er det bare et tjek på thepiratebay. Men jeg syntes nu alligevel hvis du bestemmer dig for at downloade det, at du skulle tage at uploade. Din jomfrulighed har du jo allerede brudt ved at hente spillet selv. Så ved at uploade til de andre der også prøver at få fat i det, går der jo ikke yderlige skår af dig. Med hensyn til hvis det er fordi du er bange få at blive taget, så bare rolig du skal havde langt over 10 000 filer før APG eller noget andet forbund gider beskæftige sig med dig.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.