PDA

Se fuld version : okay dvd, men lidt hjælp alligevel, tak!!

Moso
09-14-2005, 12:21 PM
hej alle

Lad mig først lige udtrykke min begejstring for programmet dvdlab pro, tror det er mit nye yndlings program. Meget let at lære hvis man bare giver det en time. Jeg laved en virkelig fed menu til en dvd-film jeg brændte igår. Det var sgu næsten som om jeg havde været i blockbuster for at leje den. hehe!!

Men tilbage til spørgsmålene. Jeg har igår brændt min første dvd med menu, kapitler og undertekster. resultatet var godt, men kunne være lidt bedre, så...

1) Min dvd afspiller ville ikke afspille dvd´en, men min playstation 2 ville godt, hvorfor?? filmen blev brændt på en dvd +rw og min dvd afspiller kan spille både pal og ntsc.

2) Mine undertekster sad lidt højt oppe på tv-skærmen, det var lidt generende, jeg fuldte ellers guiden "undertekster på dvd med dvdlab" som ligger herinde på siden. Hvad kan jeg gøre??

3) Lyden var meget lavt på dvd´en, jeg skruede helt op for tv´et for at høre noget. Hvorfor??
På selve .avi filen fejler lyden ingeting, og da jeg demultiplexede filmen, fandt programmet dvdlab kun to dele, billede delen og lyddelen ac3. ifølge hjemmesiden her burde den have fundet tre dele, en billede og to lyd, eller tager jeg fejl???

Jeg ved godt at det er lidt af en mundfuld, men kan en af jer kun svare på et af spørgsmålene ville det også hjælpe, på forhånd tak!!!

mvh
moso