PDA

Se fuld version : DVDr hakker til sidst...

Jimmi
09-12-2005, 05:09 PM
Hey, nogen film hakker til sidst når jeg har brandt dem, hva fanden kan det være ? Det er mega nedren...jeg kører altid varify på mine film og min brander siger altid at den var "succesfull", men på min xbox hakker de nogengange til sidst (meget forskelligt) og på en af mine venner lånte en film der også hakkede til sidst, på hans afspiller...afspiller jeg dem på min computer kører det helt flydende...det er satme lamt...

Kan de være skiverne ? Brander program eller hvad ?

Jeg har en NEC Brander der er ret ny og skulle være rigtig god og har en max på 16x.

Jeg brander med DVD Decrypter

Jeg brander på Princo DVD-r skiver med 4x som er max for de skiver...

Hva har i at sige ? hehe...

Jimmi
09-12-2005, 05:16 PM
Hmm, når den laver varify, så falder læse hastigheden også altid til 2x eller sådan noget, hvor den normalt er på over 10x...

shagdk
09-12-2005, 09:00 PM
Hey, nogen film hakker til sidst når jeg har brandt dem, hva fanden kan det være ? Det er mega nedren...jeg kører altid varify på mine film og min brander siger altid at den var "succesfull", men på min xbox hakker de nogengange til sidst (meget forskelligt) og på en af mine venner lånte en film der også hakkede til sidst, på hans afspiller...afspiller jeg dem på min computer kører det helt flydende...det er satme lamt...

Jeg har en NEC Brander der er ret ny og skulle være rigtig god og har en max på 16x.

Fordi princo er noget lort...

Du skal brænde dem ved 2x speed, men vær opmærksom på at efter ½-1 år er skiverne ulæselige

Så mit råd er at købe nogle lidt dyere skiver næste gang du har tegnedrengen oppe af lommen

Moso
10-26-2005, 07:53 PM
hej jimmi

jeg har præcis samme problem, jeg brænder dog bare med nero6 og bruger phillips dvd-r.

har du fået løst problemet og vil du evt. komme med et godt råd hvis du har.

jeg har selv lige skrevet et inlæg om det, men endnu har ingen svaret

bornpirate
10-26-2005, 08:47 PM

har også det problem, jeg har også en NEC brænder som er ny, jeg brænder med dvd decrypter og bruger Verbatim dvd'r´ til at brænde på (tror problemet var at discene var i dårlig kvalitet, jeg havde nemlig købt dem i frankrig i en rimelig skummel butik)

Moso
10-26-2005, 10:19 PM
okay har du erfaringer med at det virker bedre med lidt dyrere dvd´er

BamBam
10-27-2005, 12:23 PM
:roll: altid let at skylde på skiverne. Har du prövet at rense lasern?? köp en rensnins skive smid den ind i din dvd afspillere og lad den cleane din laserlinse. Mange gange kan det faktisk hjälpe.

Det er meget vanligt at laserlinsen bliver beskidt - fedtet - speciellt om man ryger i samme rum..
Stöv og rög kan ta sig ind overalt..
Samtidigt er det jo en billig måde at kontrollere om der er fejl på din laser. Måske den skal justeres..

Bränder selv mellem 4 - 8 ggr på min Nec og haft problem med hakninger . Efter at jeg rensede min laserlinse forsvandt det..

Dette er dog ikke sikkert det er det problem som du har, men kan da väre smart at pröve.

Moso
10-27-2005, 12:59 PM
okay jeg vil prøve dit forslag

mange tak