Se fuld version : piratgruppen. URL-spader
Lauws
09-12-2005, 02:41 PM
Hej pirater!
Jeg kom lige til at trykke piratgruppen.dk i stedet for den rigtige adresse. Og hvad støtter jeg på? En eller anden idiots bryllupsbilleder!!!
Så vidt jeg ved har en masse firmaer hevet en masse mennesker i retten for netop denne form for måde at få trafik på. Det sammen må piratgruppen da kunne gøre!
Beklager meget, men piratgruppen.dk har eksisteret længere end os. Og der til kommer at vi ikke er et navn man har rettigheder til.
AgentOrange
09-12-2005, 11:52 PM
...Og hvad er det dog for nogle fjolser der har skrevet det crap på deres side. De burde virkelig skamme sig..Rystende at man vil ødelægge vores navn med sådan en opførsel..
DUMMESLAG TIL JER
ArabAttack
05-01-2006, 08:11 AM
Jeg forstår dog ikke at den som ejer piratgruppe.dk ikke bare købet et nyt domænev for 100 kroner og smider deres ting derover. Det virker jo latterlidt at have bryllypsbilleder på en side som hedder piratgruppen. :)
Måske skulle vi lave en indsamling hvis de ikke har råd til at købe domænet selv! :P
Skaery
05-01-2006, 01:42 PM
Jeg forstår dog ikke at den som ejer piratgruppe.dk ikke bare købet et nyt domænev for 100 kroner og smider deres ting derover. Det virker jo latterlidt at have bryllypsbilleder på en side som hedder piratgruppen. :)
Måske skulle vi lave en indsamling hvis de ikke har råd til at købe domænet selv! :P
Har du prøvet at besøge http://piratgruppen.dk for nyligt?
ArabAttack
05-01-2006, 04:31 PM
Næ det havde jeg godt nok ikke. Men noget tyder da på at de har fået nok at fejl-besøg! :)
fiskejohn
04-08-2007, 05:01 PM
Det ville være respektfyld hvis nu i (eller en hver anden, der har forstand på hjemmesider) tilbød dem at lave deres hjemmeside, men de skulle bare skifte domæne, mit alternativ :D
Skaery
04-08-2007, 11:38 PM
Det ville være respektfyld hvis nu i (eller en hver anden, der har forstand på hjemmesider) tilbød dem at lave deres hjemmeside, men de skulle bare skifte domæne, mit alternativ :D
Hvordan har du fundet dette mega gamle emne?
Zero Cool
04-09-2007, 11:15 AM
Nevermind..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.