PDA

Se fuld version : At bryde kopisikring?

turbo3000
09-11-2005, 07:50 PM
Hej

Hvordan kan man kopierer en kopisikret musik cd, sådan at den kan afspillet på et almindeligt musik anlæg.

_Turbo_

teddy
09-11-2005, 09:51 PM
Hej

Hvordan kan man kopierer en kopisikret musik cd, sådan at den kan afspillet på et almindeligt musik anlæg.

_Turbo_

Nogle kopisikringer kan klares ved simpelthen at sætte et stykke tape på i yderkanten af cd'er ved den yderste rille

z33k
09-11-2005, 11:22 PM
Hej

_Turbo_

Nogle kopisikringer kan klares ved simpelthen at sætte et stykke tape på i yderkanten af cd'er ved den yderste rille

:shock:

Kan du forklare det lidt nærmere, lyder interessant ;)

teddy
09-12-2005, 12:00 AM
Hej

_Turbo_

:shock:

Kan du forklare det lidt nærmere, lyder interessant ;)
Kan måske tage et billede af det i morgen..

Men forestil dig du ligger en cd med bagsiden opad(dvs den side med musikken på) så tager du helt ude i kanten der kan man nogle gange se en meget tydelig rilde, er kun ca 1/2 cm eller lign, hvis du sætter et alm stykke tape over den på et hvilket som helst sted så kan man bla afspille dem som alm cder uden sikring, kopiere dem og lign, har virket fint for mig..

Se beskrivelse her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=15429&hl=kopisikring

AgentOrange
09-12-2005, 12:40 AM
Interessant..Den var ny for mig, må jeg indrømme