Se fuld version : Mest Succes ?
big.sexy
09-11-2005, 11:52 AM
Hvad har folk herinde mest succes med når de skal se en .avi med undertekster via deres dvd afspiller ???
Jeg har prøvet lidt af hvert herinde fra (guides) og jeg synes ikke rigtigt det bliver optimalt...
Nogle gode anbefalinger kunne godt bruges her i en desperat stund !!!
shemani
09-13-2005, 10:00 AM
hehe det ku jeg også :lol:
BeatPirate
09-14-2005, 08:09 AM
Jeg ser normalt film uden undertekster, så det døjer jeg ikke så meget med. Jeg har dog lavet film med undertekster til ungerne, og der er tekster hardcoced på filmen. Det virker...!
Unidentified
09-20-2005, 04:33 PM
Jeg bruger VirtualDub til at hardcode underteksterne..
På nogle fjernsyn bliver teksten bare ret lille, desværre :(
Guiden fandt jeg på www.beatpirate.dk, men siden er ikke oppe mere.
- Heldigvis har jeg gjort det så mange gange, at jeg nu kan huske guiden i hovedet ;)
big.sexy
09-21-2005, 08:52 AM
Jeg har lige prøvet Winavi med et par film med undertekster og det virker fint og det går hurtigt synes jeg, ca. en halv time tager det at konventere til dvd-filer. De andre jeg har prøvet tager noget længere tid.
Unidentified
09-21-2005, 08:54 PM
Jeg har lige prøvet Winavi med et par film med undertekster og det virker fint og det går hurtigt synes jeg, ca. en halv time tager det at konventere til dvd-filer. De andre jeg har prøvet tager noget længere tid.
Jeg bruger også Winavi til at konventere mine *avi filer til DVD filer.
Har kun tidligere erfaring med DVD Santa, og der tager der mellem 1½ og 2 timer. Så Winavi er klart at foretrække.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.