Se fuld version : Gymnasie mat A niveau
malisamson
09-08-2005, 11:04 PM
Er begyndt på matematik A niveau i 2.g gymnasium i den bog som alle skoler har...Ville det være en god ide at uploade mine skriftlige opgaver måske hver 3. måned?
Det ville være genialt at lægge forklarende opgave løsninger udtil opgaverne i bogen. Det ville dog være et stort arbejde :shock:
Er begyndt på matematik A niveau i 2.g
Troede først det var muligt at tage A niveau i 3.G fortsætter det i 3.G eller kan du afslutte det efter 2.G? hvilket gym går du på? Går selv på HTX hvor mat B er obligatorisk i de to første år! (man kan på en måde sige at første år er C niveau og andet B niveau..
Er det nogle standart opgaver? Vores afleveringer laver vores lærer selv så den kunne andre jo fx ikke bruge til så meget.. Ved ikke helt om jeg synes om dit forslag. Er det meningen du vil Uppe de løste opgaver så man kan skrive af eller hvad?
PastorBlabber
09-13-2005, 11:53 PM
Jeg mener at man normalt kan vælge to højniveaulinjer i matematik:
A : B - B - A
A+: B - A - A
Som du kan se hedder A+ allerede A på andet år. Forskellen er at det som regel er de kvikke elever der vælger A+ og derfor kan man nå at lære mere :)
malisamson, inden du bliver alt for ivrig må du lige tænke på at dem der starter med den nye reform ikke bruger bogen, men derfor kan der selvfølgelig godt være nogle der bliver glade for den :)
- Pastor Blabber
Okay så forstår jeg det... :)
på htx hedder det bare:
1.G: B - 2.G: B - 3.G: evt. A
Det er nu ikke fordi jeg regner med at skrive en masse opgaver af hvis det er det du mener :wink:
malisamson
09-25-2005, 08:50 PM
Altså det vil ikke være det store arbejde for mig...jeg vil jo kun skanne mine afleveringer ind som jo er rettet...der er sådan set en hver uge på mat A+ så det burde hjælpe nogle...
CODAY
09-25-2005, 10:15 PM
Det ville være dejligt at kunne lærer noget fra dine opgaver.
RedBuhl®
03-28-2006, 06:08 PM
SUPER IDÈ!!!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.