PDA

Se fuld version : Hvor det bedst??

bohemian
09-07-2005, 12:53 PM
Der er sikker blevet spurgt om, dette før men kunne ikke finde svar på siden.

Men hvor er det aller-aller-aller bedst at hente film fra. I god kvalitet, og gerne de nye film??

MVH Bohemian

shagdk
09-07-2005, 01:13 PM
Swebits, the pirate bay, torrentbytes....osv....

Eller læs den her tråd: http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=724

BeatPirate
09-07-2005, 01:14 PM
Det er der sikkert flere forskellige bud på, men jeg mener personligt, at det er i nyhedsgrupperne.
Hastigheden ved DL altid er 100% i top og sikkerheden kan man heller ikke klage over.

shagdk
09-07-2005, 01:28 PM
Det er der sikkert flere forskellige bud på, men jeg mener personligt, at det er i nyhedsgrupperne.
Hastigheden ved DL altid er 100% i top og sikkerheden kan man heller ikke klage over.

Jeg har rodet lidt med nyhedsgrupper, og prøvet guides fra denne side, men fatter hat og briller af hvad der forgår :oops:

Syntes at bittorrent er en del simplere (hvis ikke man sidder bag en skod router)

BeatPirate
09-07-2005, 01:42 PM
Jeg har rodet lidt med nyhedsgrupper, og prøvet guides fra denne side, men fatter hat og briller af hvad der forgår :oops:

Syntes at bittorrent er en del simplere (hvis ikke man sidder bag en skod router)

Nyhedsgrupper adskiller sig egentlig ikke så meget.
Man kan faktisk bare finde en .nzb-fil, DL en masse .rar-filer og udpakke dem - så har man en DVD...

teddy
09-07-2005, 02:07 PM
som jeg har forstået det skal du dog ved en nyhedstjeneste dog først abonere på noget som koster penge