Se fuld version : Limewire eller bearshare
teddy
09-06-2005, 08:54 PM
Jeg ska primært bruge det til musik og har hørt at limewire skulle være bedre end emule, er det rigtigt og i så fald er bearshare bedre???
DonBayliss
09-06-2005, 09:17 PM
Jeg ska primært bruge det til musik og har hørt at limewire skulle være bedre end emule, er det rigtigt og i så fald er bearshare bedre???
Det er vel en smagssag.. Jeg bruger selv Limewire, og det køre ganske upåklageligt.. Det får min stemme...
teddy
09-06-2005, 09:23 PM
Det er vel en smagssag.. Jeg bruger selv Limewire, og det køre ganske upåklageligt.. Det får min stemme...
Noget bestemt der skal sættes op med hensyn til sikkerhed og lign??
Lindpind
09-07-2005, 03:23 PM
Altså jeg syntes selv du skal bruge BearShare hvis du er meget in for sikkerhed. Bruger selv LimeWire PRO, ved ikke hvorfor, men kan bare ikke lide BearShares design.
Nu til sagen. I infdstillinger skal du fjerne hakken ved "allow other users to browse my shares".
Dette er meget vigigt, da du så kan dele løs uden snagere kan se det.
LimeWire og BearShare kører på samme netværk, nemlig Gnutella.
Jeg foretrækker helt klart BearShare, da LimeWire kører på Java.
teddy
09-07-2005, 03:32 PM
Altså jeg syntes selv du skal bruge BearShare hvis du er meget in for sikkerhed. Bruger selv LimeWire PRO, ved ikke hvorfor, men kan bare ikke lide BearShares design.
Nu til sagen. I infdstillinger skal du fjerne hakken ved "allow other users to browse my shares".
Er det i bearshare eller limewire den indstilling??
Hva med det om det er bedre end emule, nogle erfaringer??
Kan desværre hverken finde limewire pro eller bearshare pro som crack eller lign, så bliver nok på limewire lidt endnu
teddy
09-07-2005, 03:33 PM
Er det i bearshare eller limewire den indstilling??
Hva med det om det er bedre end emule, nogle erfaringer??
Kan desværre hverken finde limewire pro eller bearshare pro som crack eller lign, så bliver nok på limewire lidt endnu
eMule har generelt et større udbud, især ældre sange, som kan være svære at finde på Gnutella-netværket.
Men i starten går det meget langsomt, da man skal opbygge "credit" (en slags ratio) - dog kan man ikke blive banned :P
BearShare_Pro_v5.0.2.5-DIGERATI findes på FileList.org (http://filelist.org)
teddy
09-07-2005, 03:55 PM
eMule har generelt et større udbud, især ældre sange, som kan være svære at finde på Gnutella-netværket.
Men i starten går det meget langsomt, da man skal opbygge "credit" (en slags ratio) - dog kan man ikke blive banned :P
BearShare_Pro_v5.0.2.5-DIGERATI findes på FileList.org (http://filelist.org)
hjælper ikk meget når de ikk tager flere medlemmer ind hehe
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.