Se fuld version : Teoretisk Statistik... kan ikke kopieres!?! ARGGG!
Quaddie
09-05-2005, 07:25 PM
Har lånt en cd-rom fra HA studiet.. den ville jeg gerne have en lille back up/kopi af, men det er lettere sagt end gjort. Cden er beskyttet af CD Cops.
http://www.linkdata.com/index.htm#cdcops
CD'en er blevet kopieret fint i Nero men når jeg skal indtaste cd key kommer den med fejl.
Er der nogen som har erfaringer med dette??
Lindpind
09-05-2005, 07:29 PM
Er der nogen som har erfaringer med dette??
Nej men det kan du få:
www.crackz.ws
www.crackspider.net
NOTE: Anskaf lige en pop-up blocker :wink:
Quaddie
09-05-2005, 07:59 PM
Tak for svar..
Det virker dog lidt uoverskueligt når man ikke er den største haj.. men må kigge på det.
Spanks
09-10-2005, 09:24 PM
CD-Cops kan godt kopieres - det er bare lidt svært.
Da Den Store Danske Encyklopædi blev releaset på ed2k, voldte det problemer, da den var beskyttet med CD-Cops.
Problemet blev løst, og jeg poster her vejledningen til hvordan du kan brænde CD-Cops beskyttet mediere. Jeg kan stå inde for, at det virker.
Den guide viser bare, hvordan man brænder den færdige mdf/mds fil. Jeg går ud fra du ikke har brændt det endnu, det gør du bare med alchol 120% (nyeste).
1) Sæt RMPS til under emulering i options
2) vælg Lav image fil
3) Vælg CD-Cops under datatype i højre hjørne
4) vælg med laveste hastighed(er vidst kun en skrøne, at dette skulle hjælpe)
5) brænd dine mdf/mds filer. Efter det brænder du dem på en ny CD med understående guide:
Kaffekop skrev:
den kan brændes og crack !!!!!
lidt om beskytelsen...
det der er så "smart" ved CD-Cops er at udvikleren af det på gældene program han nu vil have beskyttet laver bare en normal inst. cd og der efter kontakter han LINK Data Security
der så laver en krypteret "start.exe" af det på gældene program..
Kryptering består af følgende:
*.EXE *.W_X *.QZ_ og cdcops.dll
det der sker.
*.exe -> *.QZ_ -> *.W_X
*.exe starter med at lave et cd tjek for at kontroler om der er en I.
Hvis ja at der fundet en cd laver den en reg nøgle *.CRC og opstarter *.QZ_ (denne *.QZ_ er krypterings nøglen, og lidt afhængi af hvor meget programmet/ spillet skal være sikkret vil den have et vist antal op starter før den bliver slettet)
*.QZ_ op starter og åbner *.W_X (den rigtige "start.exe") og hvis krypterings nøglen (*.CRC) er rigtig vil den org *.exe blive låst op og programmet/ spilet vil opstarte...
Ps. Der bliver ligeledes kontroleret efter at de 3 krypterings filer er lavet på samme tidspunkt...
hvis ikke så virker det ikke....
crack
Til nogle af versione kan det lade sig gøre at lave sin egen opstarts *.exe <- (Brudt kryptering)
Søg på googl og i vil finde
Brænding
brug 120%
Start med at sætte "RMPS" til under "Emulering"
der efter lave en "image fil" af cden og vælge "CD-COPS" under "Datatype" nederst i venste hjørne
Vælg et navn og gem..
Der efter.
Tryk på "brænd imagefil"
Vælg din mds-fil, tryk "næste"
Nede i venste hjørne under "data-type" vælger du "CD-COPS"
Og så er det bare at brænde...
Løsningen med at brænde vil virke på næsten alle af deres CD-COPS.
NB. Det skal brændes der er ikke noget program hvor du kan mounte det i... (er prøvet)....!
Så du er tvunget til at brænde...
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=25433
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.