PDA

Se fuld version : Hej - Til vidensdelings folkende - Læs her om lovlig ebøger

-pirat4ever-
09-02-2005, 07:50 AM
Jeg så den torrent om de pædagogiske bøger, og nu ligger det sådan at jeg selv har lavet en bog, som er gratis.
Men jeg stoppede udviklingen, fordi INGEN pædagogiske blade vil læse den og sætte den i bladet, for den er jo GRATIS, og det kan de slet ikke forstå.

Bogen er et simpelt redskab som har over 80 lege/aktiviteter som man kan bruge, som pædagog eller almindelig person.

Så mit spørgsmål er, hvordan skal vi, som gratis vil dele vores viden, komme frem ?
Vil i evt. opverveje at lave lidt ekstra på vidensdeling.nu, så eks der er en gratis videndownload så vi der gerne vil, kan dele vores viden kan gøre dette et samlet sted?

For en debat om dem som gerne vil gøre det gratis, men ikke må/kan for de store som vil tjene penge, er vel også en debat værdi ?

Jeg har lagt over 300 timer i bogen, og nu laver jeg den helt om, men bogen kan findes her : www.slesviger.dk/ja.html

Anonymous
09-02-2005, 01:52 PM
Det er lige præcis sådan nogle som dig og din bog, som vi kan bruge på Wikibooks: Hop ind på http://da.wikibooks.org/ og kig i de FAQ- og hjælpesider der findes. Har du flere spørgsmål, så klik på "Diskussion" og skriv dine spørgsmål dér - de andre skribenter vil kort efter skrive et svar i forlængelse af dit spørgsmål. Eneste betingelse er, at du er "med på" at din bog bliver udgivet kvit og frit under GNU Free Documentation License.

Som en anden bruger har skrevet andetsteds her i videndelings-forummet: Se positivt på alt hvad der starter med Wiki-...

Hilsen Peo, som dog primært skriver på Wikipedia...

-pirat4ever-
09-04-2005, 05:48 PM
Jeg vil da lige checke siden ud :o)

-pirat4ever-
09-04-2005, 06:34 PM
Det ser smart ud, at alle kan udvikle ens bog videre.
Vil straks lave min bog, eller straks og straks, da jeg læser til eksamen tager det lidt tid, så vil jeg genskrive den mere udførlig of forstålig og plante den på siden og se hvad som sker.

-pirat4ever-
09-11-2005, 05:08 PM
Jeg kan ikke rigtig finde rundt eller ved hvad jeg skal gøre, men på en eller anden måde, ja så lykkes det mig at ligge den her :

EDIT 1

Det gik ikke nej... prøver igen

EDIT 2
Næææ nej.

Edit 3
Her er den (3 gang lykkens gang)
http://da.wikibooks.org/wiki/Aktiviteter_og_lege_-_Med_teori_og_vejledninger