Se fuld version : Hjælp
DonBayliss
08-31-2005, 11:28 PM
Hvordan kan det være, at jeg godt kan downloade med fuld skrue, når jeg bruger et P2P program (Limewire, Imesh), og ikke kan når jeg henter en torrent ?? Fatter det virkelig ikke.. I de 2 P2P programmer spørge windows om de skal have lov til at komme fordi firewallen, og selvf. skal de det.. Det spørger den også om når jeg bruger Azureus, Bitcomet, ABC, og der giver jeg også lov.. Og det gælder ALLE torrents.. Men kan max hente med 2-15 kb/s på dem.. Hvorimod jeg ligger på de der ca 55. med min 512/128 linie (Jaja, ved godt det ikke er det hurtigste, men alligevel 8) )
Jeg har prøvet alt det pjat der med porte, og indstillinger, men der er ikke rigtig noget der virker.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig her..
Vh. Bayliss
LoveWarez
09-01-2005, 05:44 PM
Nok fordi at den fil du henter igennem torrents, ikke har så mange peers.
DonBayliss
09-01-2005, 08:35 PM
Nok fordi at den fil du henter igennem torrents, ikke har så mange peers.
Nej, det er ikke derfor.. Har prøvet mange gange med rigtig mange peers, men det er det samme..
DonBayliss
09-02-2005, 11:35 AM
Op igen... Er der slet ingen der ved hvorfor ??
LoveWarez
09-02-2005, 03:07 PM
Kan du sige hvor meget du uploader med? (ca.)
DonBayliss
09-02-2005, 03:35 PM
Den uploader alt hvad den kan.. Den ligger på 10-15 stabilt.. Er det måske fordi jeg ikke kan uploade så meget som jeg downloader ?? Det holder jo næsten heller ikke, for den uploader med 10-15, men downloader indimellem kun med 2.. Nå, nu går det galt når jeg besvare mine ejne spørgsmål :D
crazybyte
09-03-2005, 10:32 PM
Hej DonBayliss...
Prøv at sætte din uploading lidt ned i.s.f at lade den køre på "max". Sæt den f.eks ned til 8-9 kb/s og tjek om det ikke forbedre din download. :wink:
crazybyte
DonBayliss
09-06-2005, 06:06 PM
Hej DonBayliss...
Prøv at sætte din uploading lidt ned i.s.f at lade den køre på "max". Sæt den f.eks ned til 8-9 kb/s og tjek om det ikke forbedre din download. :wink:
crazybyte
Hmmm, det virker desværre heller ikke.. Nu spørger jeg nok dumt, men kan det være fordi jeg ikke har en router ??
Det skulle ikke gøre nogen forskel om du har en router eller ej. En router kan gøre at BT slet ikke virker hvis porten BT bruger ikke er åben, men en router er ikke nødvendig for at bruge BT så hvis du ikke har nogen er det ikke det der er problemmet.
Downloader du noget andet der æder al din båndbredte?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.