Se fuld version : Nye design
Mollerz
08-28-2005, 09:58 PM
Enormt positivt med det nye design..
Siden er blevet meget mere overskuelig.. :)
Thumbs up herfra.. :)
chicken
08-28-2005, 10:08 PM
Ja det er den... og det ser virkelig godt ud...
Fed stil...
Rigtig flot, rigtig gennemført!! Virkelig positivt! :D Og jeg opdagede endda en menu jeg ikke havde set før.. (ordbogen)
Utroligt flot! Og TUSIND gange TILLYKKE!! :D
Fødselsda´!
Fødselsda´!
Hurra ! Hurra ! Hurra !
Kofi Annan
08-28-2005, 11:31 PM
Dejligt nemt at komme fra forummet til resten af siden! :D
BeLLe
08-28-2005, 11:46 PM
Jeg bryder mig ærligt talt ikke om det. ikke pga jeg ikke kan lide nytænkning og udvikling men af den simple grund at med den nye farve er det meget sværer at se om der er nye indlæg eller ej. farven der indikere nyt indlæg (den blå) er for neutral.
Er jeg den eneste der mener dette?
Edit: Jeg synes osse at overskrifterne på de enkelte underforums er for lille. Det er blevet sværere at få et hurtigt overblik ved bare at kaste et enkelt øje på forsiden af forumet....
Designet or ok der skal bare lige tweakes nogen småting
yet another edit: Jeg snakker kun om forummet generelt da jeg ikke bruger resten af sitet
Edit: Jeg synes osse at overskrifterne på de enkelte underforums er for lille. Det er blevet sværere at få et hurtigt overblik ved bare at kaste et enkelt øje på forsiden af forumet....
Der er ingen tekst der har skiftet størrelse nogen steder.
AgentOrange
08-29-2005, 12:27 AM
Kanon lækkert design..Thumbs up herfra :wink:
BeLLe
08-29-2005, 12:30 AM
hmm.. det er muligt at mine øjne bedrager mig... Er skriften så bare ikke bold nogen steder hvor den var før?
nå men hvorom alting er så synes jeg stadig at det er blevet mere uoverskueligt end det var før
Arrow
08-29-2005, 02:03 AM
Må erklære mig enig med Belle i det her tilfælde.
1) Designet er blevet for gråt/hvidt. Så på hvordan det var før, og tag et kig på stardarddesignet på http://www.newz.dk. Farven på newz minder en smule om det gamle PG design, og den er behagelig at have på en hjemmeside. Baggrundsfarven på forum/sitet er simpelthen ubehagelig (og det enkelte minde om den gamle baggrundsfarve i logoet er altså ikke nok).
2) Tilvænning eller ej, så mener jeg også at farven på forummet er ubehagelig. Det er sværere at overskue hvor der er nye indlæg, pga. farven. Ja, man kan godt se forskel på farverne, men det er en del sværere end før, og udnertegnede kan SIMPELTHEN ikke danne sig et overblik over hvor der er nye tråde/indlæg. Det gamle design led en smule under samme fejl, men det var i en ikke genrende grad.
Husk fra det gamle design: Det er nemmere at se forskel på et gråt og et gult kassettebånd, end et gråt og et blågråt :wink:
Til gengæld skal der kucho til designet for den overskuelige linkbar med advokat, ordbog etc. oppe i toppen af sitet.
Som jeg ser det, er sitet designet ud fra tidligere præmisser (dvs. den type RSS form (eller hvad det hedder) der bruges til forum og forside er den samme, siden nyhederne jo stadigvæk er på sitet, bare under det nye design). Jeg støtter oftest PG, og ejg siger ikke det nye design er dårligere for andre. Men siden det bygger på samme princip har jeg en bøn: giv os valgfrihed til designet, nye eller gammelt. Nuhar jeg ikke forstand på HTML/ASP/PHP etc. men det burde uden de større forvaklinger være muligt, specielt i forummet (hvor det nye design folder sig værst ud).
Jeg håber PG'crewet vil tage min kritik (og mit forslag om valgfrit design) op til overvejelse. Et design skal ikke være hvidt og koldt, det skal være indbydende og varmt ligesom det gamle.
Mvh. Arrow
cielorosso
08-29-2005, 06:15 AM
jeg synes nu det nye design er rigtig fedt .... 8) :D
BeatPirate
08-29-2005, 09:03 AM
Syntes også det nye design er fedt, men som et par andre har givet udtryk for, så er der for lille en forskel på ikonerne ved nye indlæg vs. ingen nye indlæg i forum.
Ellers er det et pænt og overskueligt design. Fint.
Christian
08-29-2005, 11:00 AM
Jeg bryder mig ærligt talt ikke om det. ikke pga jeg ikke kan lide nytænkning og udvikling men af den simple grund at med den nye farve er det meget sværer at se om der er nye indlæg eller ej. farven der indikere nyt indlæg (den blå) er for neutral.
Er jeg den eneste der mener dette?
Jeg kan kun erklære mig 110% enig i hvad Belle siger.
Stor tak og godt arbejde her fra mig med det nye design og jeres et årsfødselsdag. I har gjort det godt! :)
@Plauge
Koden på piratgruppen.org valideres ikke til html 4.01 Transitional er jeg bange for. Der er nogle få fejl. Tjek forresten lige links i bunden af forummet. De linker allesammen til forummet.
Ved godt at det er ok at kopierer til siden så længe man ligger under for copyleft, men jeg vil nu alligevel gerne spørge om lov til at snuppe det her billede til min egen side (http://piratgruppen.org/pix/copyleft.png). Er det ok? :)
Stor tak og godt arbejde her fra mig med det nye design og jeres et årsfødselsdag. I har gjort det godt! :)
@Plauge
Koden på piratgruppen.org valideres ikke til html 4.01 Transitional er jeg bange for. Der er nogle få fejl. Tjek forresten lige links i bunden af forummet. De linker allesammen til forummet.
Ved godt at det er ok at kopierer til siden så længe man ligger under for copyleft, men jeg vil nu alligevel gerne spørge om lov til at snuppe det her billede til min egen side (http://piratgruppen.org/pix/copyleft.png). Er det ok? :)
Du snupper bare løs.
Jeg har ikke noget med forsiden at gøre, andet end at jeg har været med til at kigge lidt på den under skabelsen. Cudos for designet går til Squash. At det ikke validere i html er ikke vores skyld, det er SPIP der har nogle lidt sjove hjælpetags i ny og næ.
Og til sidst. Du kopiere bare løs :)
Syntes også det nye design er fedt, men som et par andre har givet udtryk for, så er der for lille en forskel på ikonerne ved nye indlæg vs. ingen nye indlæg i forum.
Vi har planer om at justere farverne lidt på ikonerne på forsiden af forummet.
hmm.. det er muligt at mine øjne bedrager mig... Er skriften så bare ikke bold nogen steder hvor den var før?
nå men hvorom alting er så synes jeg stadig at det er blevet mere uoverskueligt end det var før
Da jeg lavede det her theme, tog jeg det gamle, og ændrede css'en og nogle billeder og et par andre småting.
Jeg kan forsikre dig om at der ikke er blevet pillet ved teksten nogen steder, i anden form en linkfarve.
Procrastinator
08-29-2005, 09:19 PM
Lige en ting - de computere I har i banneret har I sgu da kopieret (nej, det er jo ikke "stjålet" :p) fra Gnomes ikontema? :)
BeLLe
08-30-2005, 12:16 AM
ja så er det fordi link faven ikke er den lella fave mere som på link man har besøgt før :)
anyway - lyder godt i vil revudere faverne. JEg ser frem til det.
Og så lige en tak for et godt og konstruktivt dabatforum. Deet kan lidt underlige faver ikke ødelægge :D
bearuser
08-31-2005, 06:23 PM
Må desværre gå imod strømmen og sige jeg bedre kunne lide det andet design, desværre :cry:
Enig! Synes sku det er et MEGET flot design!
Er det bare mig eller er farveforskellen blevet rettet? Har ihvertfald ikke svært ved at kende forskel nu.. :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.