PDA

Se fuld version : Argh,.. Det nye design er ikke pænt :(

LoveWarez
08-28-2005, 09:10 PM
Hey. Moderatore.

Jeg kan se at i har fjernet det gamle pirat design.. Det var virkeligt godt og overskueligt, men det nye kolde, hvide, blå design er altså grimt.

Undskyld jeg siger det Plauge. Er der en mulighed til at få det tilbage, til det gamle, brune design?

M.v.h LoveWarez

LoveWarez
08-28-2005, 09:14 PM
Hva? Nu har jeg lige fundet ud af at det er HELE siden der har skiftet design :shock:

Okay, for ikke at misforstå, kan man så bare lave designet om på forummet? Det er ligemeget med hele siden. bare forummet.

Pest
08-28-2005, 09:22 PM
Jeg har et meget simpelt svar til dig.
Ik for at du skal misforstå.

-Nej-

Kazaam
08-28-2005, 09:29 PM
Jeg synes at det nye design er RIGTIG flot. Meget mere stilet som det andet, og virkeligt behageligt at kigge på.

Men skal i ikke have et banner, som følger med i farverne?

Og det er lidt svært at se hvad for nogle tråde der er kommet nye indlæg i. Kunne i ikke få en lidt mørkere farve? Og det er ude på forsiden af forummet

aL
08-28-2005, 09:37 PM
Jeg syntes også at et nye design er bedre.. Dog er der et par ting der kan forbedres, logoet er en af disse ting.. Jeg syntes ikke at de små computer skærme passer til resten af logoet, er det kun mig der syntes det?

Også at knapperne ikke er ens, her er eks:

Folder i "forum indeks"
http://www.piratgruppen.org/forum/templates/pirate/images/folder_big.gif

Folder i underforum:
http://www.piratgruppen.org/forum/templates/pirate/images/folder.gif

Jeg syntes klart at de "gamle" images er bedst (dem der bruges i "forum indeks").. Er det ikke en smutter at billederne ikke er ens?

EDIT: Den nav bar er bare for fed! -nu kan man rigtig se hvor meget man har manglet den..

Kazaam
08-28-2005, 09:46 PM
Ja, det er ikke særligt godt at det ikke er de samme ikoner.

Men jeg kan bedst lide de gamle, men synes de skal have en mørkere farve når der er nye indlæg. den nuværende er lidt svær at se

tek
08-28-2005, 09:47 PM
Jeg syntes ikke at de små computer skærme passer til resten af logoet, er det kun mig der syntes det?

Hver gang jeg ser dem 'ud af øjenkrogen' tror jeg at der er nogle billeder da ikke er blevet indlæst. Det er en anelse forstyrrende. Nogen må kunne lave noget bedre :-P

Anyways, jeg synes af en eller anden grund også at designet er noget koldt. Hvilket faktisk er underligt, for jeg er normalt til lyse farver..

Anyways, det er til at leve med, og langt fra det værste jeg har set 8)

//michael

The Galloping Goose
08-28-2005, 09:48 PM
I like it :D

z33k
08-28-2005, 10:44 PM
Synes også det er rigtig flot - dejligt behageligt og bedre end det første :)

aL
08-28-2005, 10:58 PM
Jeg må også indrømme at den lyse baggrund er lidt for meget - det kan også bare være fordi at jeg kører i en konge-opløsning, så der er så meget af den!

Her er et scr-shot sådan som jeg ser siden:
http://i13.photobucket.com/albums/a267/mon3y/desktop.jpg

Ville ikke poste billedet direkte, da det ødelægger tråden pga billedets bredde..

AgentOrange
08-29-2005, 12:34 AM
Lige med hensyn til de forskellige knapper er jeg enig..Og de små computere i toppen af skærmen er heller ikke mig, men det genere ikke direkte

Men ellers synes jeg godt om det nye design..Kan godt lide den kølige blå farve

Smiley
08-29-2005, 09:03 AM
Wow, jeg vidste ikke man kunne gå fra pænt og dejligt, til frontpage anno 1990 på en ændring.

Det er nok den værste omvæltning jeg nogensinde har set.

Den hvide farve skærer i øjnene, logoet øverst ligner et eksperiment, og de blå farver minder mig mere om søværnet, stats-hjemmesider!

-Nej-

Hvem end der er ansvarlig for PHP delen, gider I ikke sætte det gamle op som valg-bar Boardstyle?

Så man inde under profil kan vælge det man vil have.
Der er mange boards som har fundet ud af det, og som har været igennem det fis med at der er en eller anden "designer" der føler sig kreativ og skal lukke lidt.. ja knapt så kreativt "design" ud.

gud fader.. mine øjne! >_<

aL
08-29-2005, 10:51 AM
Jeg har brokket mig fr, og nu vil jeg lige komme med lidt konkret og konstruktivt ;)

Jeg tænker visuelt og forklarer ligeså, så I får et par fine screenshots med på vejen.

Det baggrundsbillede i har lagt ind (min fine nr 1 ring) er overflødig.. Man kan ikke se hvad det er (at vi ved at det er PG's logo er noget helt andet).. Baggundsbilledet bliver brugt på underfora også.. Den kan I godt fjerne!

Så har jeg to røde {-klammer. det ser fint ud i toppen, hvor der er en blød overgang fra baby-blå til hvid.. Problemet er bare at overgangen slutter alt for hurtigt, det er under 10% der er blåt og resten er en klinisk skærende hvid! Det må også kunne laves bedre, evt lave overgangen som på mit nederste billede. Jeg ved ikke om det ville virke bedre, men det er da et forsøg..

Tredje (og sidste) røde ring viser en mindre fejl.. Der er bare en masse tom hvid plads, som sagtens kan fjernes..

Håber at I kan bruge det til noget ;)

http://i13.photobucket.com/albums/a267/mon3y/piratg.jpg
her mangler en masse under fora
http://i13.photobucket.com/albums/a267/mon3y/piratg2.jpg

Foreslag til baggrund:
http://i13.photobucket.com/albums/a267/mon3y/piratbag.jpg

Arrow
08-29-2005, 11:16 AM
Jeg ser helst de gamle gulbrune streger tilbage som baggrund, men Al's forslag omkring baggrund er faktisk til det bedre, selvom det stadigvæk er irriterende for øjnene (som andre har påpeget lige så vel).

Mvh. Arrow

ZuCkZ
08-29-2005, 02:26 PM
Dem der har lavet det nuværende kunne lære noget om kontrastfarver. Det er anstengende for øjnene at skulle se forskel på gamle og nye indlæg.

LoveWarez
08-29-2005, 03:51 PM
Nemlig precist det samme jeg synes..

De der hvide farver skære i øjnene..

Det var meget mere "hyggeligt" det andet design her på forummet.

Pest
08-29-2005, 04:25 PM
Wow, jeg vidste ikke man kunne gå fra pænt og dejligt, til frontpage anno 1990 på en ændring.

Det er nok den værste omvæltning jeg nogensinde har set.

Den hvide farve skærer i øjnene, logoet øverst ligner et eksperiment, og de blå farver minder mig mere om søværnet, stats-hjemmesider!

-Nej-

Hvem end der er ansvarlig for PHP delen, gider I ikke sætte det gamle op som valg-bar Boardstyle?

Så man inde under profil kan vælge det man vil have.
Der er mange boards som har fundet ud af det, og som har været igennem det fis med at der er en eller anden "designer" der føler sig kreativ og skal lukke lidt.. ja knapt så kreativt "design" ud.

gud fader.. mine øjne! >_<

Jeg er bange for at det også er mig. Det er pt. ingen planer om at sætte det gamle design ind som valgbart.
Og jeg kan forsikre dig om at intet er lavet i frontpage :)

Smiley
08-29-2005, 04:41 PM
Så ville det være et godt tidspunkt at sætte det ind i planen. Tilbage med designet der ikke føles som om det flår øjnene ud af en tak :?

ZuCkZ
08-29-2005, 05:43 PM
Kan vi forresten ikke holde en afstemning om det?

Måske kan plague heller ikke finde ud af, at gøre det valgfrit at vælge boardstyle... Confused :?

Pest
08-29-2005, 06:01 PM

Måske kan plague heller ikke finde ud af, at gøre det valgfrit at vælge boardstyle... Confused :?
Såsåså. Jo jeg kan i den grad finde ud af at gøre det valgfrit.
Og nej der bliver ingen afstemning.
Der vil muligvis blive lavet ændringer i dette tema, men det gamle er altså gone for good. Så i kan lige så godt vende jer til tanken.
Det er ok at i kommer med kritik til det her tema. Blev positivt overasket over baggrundsforslaget fra Al, og synes faktisk også det er en ide. Ikonerne fremme på forsiden vil blive ændret så der er lidt mere kontrast.
Men hvis folk bliver ved med at tude over de hellere vil have det gamle design, så lukker jeg altså tråden. I kan kommenterer dette design, og komme med forslag, og jeg vil lytte til dem, men det er også det.

Blaugrana
08-29-2005, 06:15 PM
Jeg vil slutte mig til "kritikkerne" det her design er flot, men syntes de gamle var mere varmt og venligt i farverne, og ikke kols som APG :(
Synes også det gamle var mere overskueligt :)

psy
08-29-2005, 06:49 PM
Nice plague! - Der ligger en del arbejde i det.

Så vidt jeg lige kan se har du også lavet om i en masse programmering. Det virker for mig, som noget meget velovervejet og på en eller anden måde frisk og up-to-date.

Den eneste negative ting jeg har er banneret/headeren, eller hvad i har kaldt det. De skærme der passer slet ikke ind i resten af designet..

Mon i tør våge jeg ud i lidt flash, uden at det bliver for tungt ?

well - 9 ud af 10 mulige :D til jer : o)

lollypork
08-29-2005, 08:19 PM
Arrj, jeg synes nu det er blevet ganske pænt. Ja, I har ret i at det måske er lidt stressende for øjnene i længden, men man kan jo altid skrue ned for kontrasten på skærmen. ;) Jeg synes det ser en del mere professionelt ud. Meget elegant. Baggrunden er jeg enig i kan fikses efter det givne forslag, for det er lidt for hvidt længere nede.

Men ellers - godt designet! :D

LoveWarez
08-29-2005, 09:57 PM

Der vil muligvis blive lavet ændringer i dette tema, men det gamle er altså gone for good. Så i kan lige så godt vende jer til tanken.
Det er ok at i kommer med kritik til det her tema. Blev positivt overasket over baggrundsforslaget fra Al, og synes faktisk også det er en ide. Ikonerne fremme på forsiden vil blive ændret så der er lidt mere kontrast.
Men hvis folk bliver ved med at tude over de hellere vil have det gamle design, så lukker jeg altså tråden. I kan kommenterer dette design, og komme med forslag, og jeg vil lytte til dem, men det er også det.

Det var da sjovt. Ligså snart man kommer med noget kritik, begynder du at fable om at lukke tråden :?

Blaugrana>> Precist.

Plauge>>> Hvorfor har du elimineret det gamle design? Det tog dig vel langt tid at lave det, og så fjerner du det bare igen.. Du kunne da i det mindste gøre så vi kunne vælge mellem designsne..

Ved ikke med jer, men den her Kolde, følelsesløse farve, minder mig om AntiPiratGruppen....

Det er nok fordi de ER kolde og følelsesløse...

Skov
08-29-2005, 09:58 PM
Jeg må indrømme at jeg også var en fan af det gamle design. Selvom at det nye fungerer fint når man læser tråde, så synes jeg at både board view og forum view er MEGET grimme. Ikonerne er dårlige farver og at "nye" indlæg er markeret med en grå pil.....

pedro11
08-29-2005, 10:09 PM
det her design er flot, men syntes de gamle var mere varmt og venligt i farverne

Min første tanke var, at det minder mig om Danmarks Radios TV-avis-farver.
Dét har jeg vænnet mig til - og kommer sikkert også til det igen..... :)

Men ellers - good work! 8) <--- det er ikke mig der er cool

PS: Jeg har sat min firewall til at blokere

http://www.piratgruppen.org/forum/templates/pirate/images/background.gif
&
http://www.piratgruppen.org/forum/pix/header2.png

det hjælper...

Smiley
08-30-2005, 12:02 AM

:roll:

Det er ok at i kommer med kritik til det her tema.
der bliver ingen afstemning.

*suk*

Men hvis folk bliver ved med at tude over de hellere vil have det gamle design, så lukker jeg altså tråden.
Det er ok at i kommer med kritik

>_<

I kan kommenterer dette design, og komme med forslag, og jeg vil lytte til dem, men det er også det.

Med andre ord:

Du føler at du har brugt lang tid på det nye design, gerne vil have at vi kan lide det, om det er sandt eller ej, og hvis vi ikke kan lide det, men godt kunne lide det gamle design så bare surt show?

:cry:

Kan godt forstå at du føler dig stødt over at der er nogle folk som absolut ikke bryder sig om det nye design, men det behøver ikke gå ud over os andre.

:?

&

det hjælper...

Genialt. Hvilken baggrund får du så? Bare hvid?

dx
08-30-2005, 12:25 AM
Jeg må også indrømme at den lyse baggrund er lidt for meget - det kan også bare være fordi at jeg kører i en konge-opløsning, så der er så meget af den!

Ville ikke poste billedet direkte, da det ødelægger tråden pga billedets bredde..

Kalder du det konge-opløsning? :p

http://img18.imageshack.us/img18/853/konge6bz.jpg

pedro11
08-30-2005, 11:05 AM

&

det hjælper...

Genialt. Hvilken baggrund får du så? Bare hvid?

Yep. Det bliver bare hvid baggrund i quote-boksene.

aL
08-30-2005, 11:39 AM

Jeg bukker mig i støvet! -min er tydeligvis kun en prinsesse opløsning :lol: :D :lol:

Siin-wu
08-30-2005, 01:19 PM
Konstruktivt forslag...

mange mener den hvide BG er for meget.. må sige efter at have været her i forum i 2 timer begynder man at knibe øjne... Als forslag til at fade den ud virker ok...
Jeg vil foreslå at lave den i den mellem blå farve der er (den ved hvert andet indlæg) nu jeg ik hjemme og kan lave et eks. med adobe men... jeg syntes teksten i midten bliver mere fokuseret når Bg bliver i den farve.

ikoner... måske lidt mindre i størrelse ellers syntes jeg de fine nok.

og en sidste ting... de 5 små PC i top banneret... fjern dem de er lidt irriterende ellers lav skærmen på dem hvide? måske det hjælper.

og som en skrev drop det store billed/logo man ser det ik alligevel...

Pest
08-30-2005, 03:08 PM
Jeg udøver hermed selvcensur.
Jeg vil gerne undskylde for min kommentar om at slette indlæg. Piratgruppen udøver ikke censur.

Smiley har modtaget en pm for sit yderst stupide indlæg.

dx
08-30-2005, 03:36 PM
Hvis jeg også skal prøve at bidrage med noget seriøst:

Så det der - for mig - taler for det nye design er at…
…det er unikt
…hele hjemmesiden holder samme design/stil, hvor det før virkede som 2 sider (piragruppen.org og så forumet).

Det der efter min mening halter ved det er at…
…det bliver koldt at se på, med de meget lyse blå farver, lidt flere (varme)farver ville ikke skade
…teksten i logoet har ikke samme font type som på resten af siden? - Hvis den har, så tror jeg det ville hjælpe at gøre den mere smooth i kanterne.
…nu mens jeg skriver det her, kan jeg se at det i iFramen "Se Emne" er stadig i lavet i de samme farver.

Hvis folk synes logoet i baggrunden (og citatboxene) er distraherende, kunne det være det skulle være lysere.

Og så ville det være fedt, hvis man bliver linket direkte til tråden, når man i nyhedsoversigten trykker på debater emne.

tek
08-30-2005, 04:30 PM
Fra nu af vil alle indlæg der blot er et ønske om at få det gamle design tilbage blive slettet. Kritik af det nye design, samt forslag er stadig velkomne.

Nå, nå censur hos piratgruppen - sikke noget :(

I kunne jo også have kørt det hele lidt mere professionelt, fx ved at inddrage den tilsyneladende engagerede brugerskare i processen, som man gør på de fleste andre sites istedet for blot at gennemtvinge en ændring.

Nuvel, som jeg ser det er der kun tre ting, der behøver blive rettet:
- ikonerne med ingen/nye indlæg gøres mere forskellige
- 'logoet' i toppen ændres
- den "baby-blå -> hvid" baggrundsramme ændres til fx en grålig, som tidligere foreslået, kan ses fx her:
http://www.newz.dk, eller endnu bedre den gamle stil: http://img124.imageshack.us/my.php?image=top5fc.png

//michael

z33k
08-30-2005, 04:41 PM
dx, tror lige du skal prøve CTRL+F5 - så skal du se løjer i forummet :)

ZuCkZ
08-30-2005, 05:11 PM

Jeg bukker mig i støvet! -min er tydeligvis kun en prinsesse opløsning :lol: :D :lol:

haha han har jo lige sat den op. Det kan stort set alle crt-skærme jo. Dog kan deres opdateringsfrekvens ikke følge med i længere tid.

Smiley
08-30-2005, 06:22 PM
Jeg vil prøve og forklare de ting der ikke ser så... fede ud, og hvad man kunne gøre for at få det til at være brugervenligt.

Lad os starte med banneret:

De små computere er nitte at se på, jeg er på foraet for at læse folks meninger, råd og anmeldelser, ikke for at blive distraheret af dem.

Jeg forstår betydningen bag dem, det ligner noget i retningen af et mini-samfund som deler en masse informationer ud (igennem bølgerne/spiralerne), meget sjovt, haha, lav en baggrund med det i stedet som folk *frivilligt* kan hente.
Det hører hjemme på måske en børnehave, eller en skole-hjemmeside hvor de små ting der distraherer er sjove og interessante. Det eneste der mangler før man får lyst til at brække sig er at de blinker.

Mit forslag er: Hold banneret simpelt, og helst småt, gerne i samme farve. I *har* et logo, brug det.

Baggrunden er hvid. Og meget hvid med min brightness skruet højt op pga spil, film etc.
Jeg bliver kanon-træt i øjnene af at skrive og læse på foraet. Den gamle gyldenbrune farve som der stadig er lidt af i toppen, er behagelig, og tilpas lys til at det ikke ligner en døds-metalside som mange andre sider... (www.megagames.com - alt for mørk fx.)

Det blå mini-tema der er kommet ind ville have passet ind på en stats-hjemmeside, som jeg vidst nok også har nævnt, eller APG for den sags skyld.
Det er pænt nok, men det passer bare ikke ind.

Forbedring: Prøv med en anden farve.. eller prøv med en mørkere baggrund først og se om det passer så.

Baggrunds ikonet eller logoet er fint med mig, jeg ved at det ikke er særlig nemt at se på min lyse skærm, men så længe man bare ser antydningen af det er det cool nok med mig.

Som Plague nævnte for mig i hans venlige pm, så er det ikke hans design eller hans beslutning at det ser ud som det gør, og hvis folk vil have det ændret er det åbenbart hele crew'et der skal appeleres til.

Og jeg vil igen nævne, at man lige så godt kan have flere styles til foraet, så folk kan have det de kan lide, og alle er glade.

Infant Prodigy
08-30-2005, 11:38 PM
Der vil ikke blive slettet indlæg (Pests indlæg var en fortalelse), men der vil kun blive lyttet til konstruktive forslag.

Vi er åbne for kritik, og udbeder os lidt tænketid..

/admin

Smiley
08-31-2005, 08:58 AM
Hmm på det he rpunkt har jeg faktisk kun et konstruktivt kritik-punkt, eller råd eller hvad man vil kalde det...

Hvad end der bliver besluttet, så hold jer til et farve-skema... Der er kommet rimelig meget blåt ind, hvis det skal være den nye PG farve, så er det godt på vej, men blandingen af hvid, blå og den gyldenbrune stemmer ikke overens.

Arrow
08-31-2005, 12:10 PM
Der vil ikke blive slettet indlæg (Pests indlæg var en fortalelse), men der vil kun blive lyttet til konstruktive forslag.

Vi er åbne for kritik, og udbeder os lidt tænketid..

/admin

Jamen tænketid skal i sagtens få. Men vi vil jo gerne som brugere give jer noget at tænke over, så i ikke vader rundt i egne tanker og ideer :wink:

Først og fremmest forumproblemet, som flest er blevet vrede/skuffede over.

Jeg ser følgede løsninger:
1) Det nye design bliver fast.

Fordele:
Kræver mindre arbejde af crewet. Der er intet behov for diskussion, folk må bare tage det som det er.

Ulemper: Vækker vrede blandt mange af brugerne etc. Piratgruppen skal jo forestille at være en slags talerør for fildelere (eller forbrugere der er vrede over branchen etc.), jeg tror det er med til at skabe fjendtlighed herinde, som evt. stiler af med tiden.

Konklusion: Bør overvejes grundigt.

2) Det gamle design sættes tilbage.

Fordele: Glæde for dem der mener at det gamle design var toppen.

Ulemper: Spildt arbejde fra Plagues side, vrede blandt de brugere der faktisk godt kan lide det nye design.

Konklusion: GodtArbejde bør ikke spildes, ideen er ikke god.

3) Der indføres valgfrihed af design, det gamle/det nye, og evt. flere senere.

Fordele: Alle bliver glade. Ud fra forummets struktur er det teknisk muligt.

Ulemper: Kræver evt. en smule arbejde fra crew. Kan være svært at tilpasse, hvis det nye logo/den nye topbar skal passe til.

Konklussion: Valgfriheden gør flest glade, men teknisk designbesvær kan komme i vejen.

4) Find selv på flere :wink:

Jeg er selv mest for 3'eren, da valgfrihed er et af de vigstigste fundamenter for at alle er glade (såfremt dit valg ikke generer andre groft). Jeg har ingen forståelse for Plauge argument omkring at forumdesignet skal passe til forsidedesignet/resten af sidens design. Jeg mener det ville være udemærket hvis de ikke passer sammen, så længe jeg ikke får kronisk øjenskade (standarddesignet i forum kunne evt. være det nyte design).

Jeg håber at crewet vil bruge den tid det nu engang tager at gøre 3 mulig, så flest bliver galde samtidigt 8)

Mvh. Arrow

BeLLe
08-31-2005, 12:30 PM
Jeg er selv mest for 3'eren, da valgfrihed er et af de vigstigste fundamenter for at alle er glade (såfremt dit valg ikke generer andre groft). Jeg har ingen forståelse for Plauge argument omkring at forumdesignet skal passe til forsidedesignet/resten af sidens design. Jeg mener det ville være udemærket hvis de ikke passer sammen, så længe jeg ikke får kronisk øjenskade (standarddesignet i forum kunne evt. være det nyte design).

Jeg håber at crewet vil bruge den tid det nu engang tager at gøre 3 mulig, så flest bliver galde samtidigt

HØRT!

PG handler om frihed til at vælge imellem det kultur man synes om.
Et forum tema er måske ikke ligefrem kultur men vi vil stadig have friheden til at vælge et frem for et andet

dx
08-31-2005, 07:51 PM
dx, tror lige du skal prøve CTRL+F5 - så skal du se løjer i forummet :)Og hvad sker der så? Jeg forstår ikke hvad det vil gøre ved de ændringer jeg har forslået

dx
08-31-2005, 07:51 PM

haha han har jo lige sat den op. Det kan stort set alle crt-skærme jo. Dog kan deres opdateringsfrekvens ikke følge med i længere tid.

Hehe, det var jo også en joke ;) Normalt kører jeg med 1600x1200 @ 95Hz ellers kan jeg sq ikke se teksten på skærmen.

z33k
08-31-2005, 09:20 PM
dx, tror lige du skal prøve CTRL+F5 - så skal du se løjer i forummet :)Og hvad sker der så? Jeg forstår ikke hvad det vil gøre ved de ændringer jeg har forslået

Jeg kunne bare se på dit screenshot, at forummet havde det gamle udseende, da du ikke har tømt din cache og refreshet (CTRL+F5).

aL
09-01-2005, 01:06 AM
Jeg syntes heller ikke at det nye ikon for tråde med over 25 eller 30 indlæg er særligt smart..
Det er dette jeg snakker om: http://www.piratgruppen.org/forum/templates/pirate/images/folder_hot.gif

Hvorfor ikke lave et som "pulser", det syntes jeg ser langt bedre ud, og symboliserer også en aktiv tråd meget bedre..

Smiley
09-01-2005, 09:15 PM
De nye knapper ude på index ser fede ud. God ide. Nemt at se hvad der er opdateret.

Pest
09-01-2005, 10:40 PM
Jeg syntes heller ikke at det nye ikon for tråde med over 25 eller 30 indlæg er særligt smart..
Det er dette jeg snakker om: http://www.piratgruppen.org/forum/templates/pirate/images/folder_hot.gif

Hvorfor ikke lave et som "pulser", det syntes jeg ser langt bedre ud, og symboliserer også en aktiv tråd meget bedre..
vi prøver at holde forummet rent for animationer og des lige..
Til gengæld kan jeg glæde jer med at vi til et møde har besluttet at genindfører det gamle design som et valg. I kan allerede se det i jeres profil som en valgmulighed, men kan ikke vælge det, da der skal en hel del tilpasninger til, før det kan fungerer i harmoni med det andet. (filnavne, stier, etc.)
Det vil derfor tage lidt tid, men det er på vej, kan jeg afsløre jer labaner :)

Smiley
09-02-2005, 08:50 AM
vi prøver at holde forummet rent for animationer og des lige..
Til gengæld kan jeg glæde jer med at vi til et møde har besluttet at genindfører det gamle design som et valg. I kan allerede se det i jeres profil som en valgmulighed, men kan ikke vælge det, da der skal en hel del tilpasninger til, før det kan fungerer i harmoni med det andet. (filnavne, stier, etc.)
Det vil derfor tage lidt tid, men det er på vej, kan jeg afsløre jer labaner :)

Jubiii! :o
Nice one.

LoveWarez
09-02-2005, 05:10 PM
Sådan!!! :D

something
09-06-2005, 09:14 PM
Synes i skal få smidt jeres slogan ind i bannert på en eller anden måde.

http://img45.imageshack.us/img45/2196/piratelook5rr.jpg

Nok ikke lige med den skrift, men kunne ikke finde den rigtige så tog lige "I'm a pirate haha" :P

Smiley
09-20-2005, 10:23 PM
Er der noget nyt på fronten, mht det gamle design?

LoveWarez
09-25-2005, 04:06 PM
Ja.. Hvornår kan man vælge det?? :?

Skov
09-27-2005, 10:01 PM
Ikke for at lyde krævende, men er der noget nyt om det gamle design? :|

Pest
09-27-2005, 10:06 PM
Det kommer, men ik endnu. I må have lidt tålmodighed, vi kan desværre ikke prioritere alle ting lige højt, men jeg kan trøste jer med at dte snart er klar.

Skov
09-27-2005, 10:15 PM
Tak for svaret, rart at vide at det ikke er glemt :)

Pest
10-18-2005, 05:15 PM
Det burde nu være muligt at vælge Pirate-old inde i jeres profilindstillinger.

LoveWarez
10-18-2005, 05:57 PM
Dejligt, men der er en design fejl.

1. Teksten er AAAAlt for stor, når man er inde i en tråd. Måske du lige kan fixe det?

2. Når man laver et nyt svar, så er der nede hvor man kan se hvad andre har skrevet, helt sort.

Ved ikke lige om der er flere bugs. :)

Håber det lige fixes... :wink:

Pest
10-18-2005, 06:00 PM
Jeg skal nok kigge på det.
Der var som sagt en del komplikationer mellem det nye og det gamle.
Det lader til at jeg ik fandt alle sammen. I skal være velkomne til at poste bugs her, så lover jeg at kigge på det når jeg har tid.

DJx
10-19-2005, 12:21 AM
er det barer mig eller var det på det.
gamle mørkere an det er på det gamle nu

LoveWarez
10-19-2005, 02:52 PM
Det er fordi at der er en baggrundsbug her inde i trådende. Meget irreterende.

Arrow
10-19-2005, 07:35 PM
Synes det er flot det overhovedet lykkedes dig Plauge. Stor respekt herfra :wink:

Smiley
10-19-2005, 08:17 PM
Skidegodt!

Godt gået Plague =D

En fryd for øjet, og rigtig behageligt at se på.

Knus & Kram herfra m8!

tek
10-20-2005, 01:17 PM
Øj, jeg troede jeg havde vænnet mig til det nye; men det gamle er jo meget pænere - bortset fra nogle af de grafiske svipsere; men det bliver forhåbentlig snart rettet :)

//michael

LoveWarez
11-10-2005, 09:54 PM
Nu er det snart 1 måned siden. Er der snart nogle mulighed for at lave gfx bugsne? :?