PDA

Se fuld version : HJÆLP!

Anonymous
08-27-2005, 12:22 PM
Hej alle ..

Jeg er ny herinde, og er sikker på i kan hjælpe mig :) Jeg synes ikke Azureuz virker optimalt, jeg har høj forbindelse men den DL'er meget langsomt. Der står hele tiden at trackeren er offline ... Jeg fatter ikke særligt meget af BitTorremt, er først lige begyndt at bruge det i går..

Vil meget gerne høre fra jer!

Lindpind
08-27-2005, 01:05 PM
Du har sikkert en NAT-fejl. Brug BitComet - Det er meget bedre :roll:

www.bitcomet.com

aL
08-27-2005, 01:32 PM
Du har sikkert en NAT-fejl. Brug BitComet - Det er meget bedre :roll:

www.bitcomet.com

Hvorfor er den så langt bedre? Jeg er ikke enig.. BitComet er god og Azureus er ligeså.. -han får IKKE rettet sin NAT-fejl blot ved at skifte til bitcomet! Problemet skal nok findes et andet sted:

Hvad for en forbindelse har du?
Hvad er din max upload og download sat til i Azureus?
Hvor mange seeders/leechers er der på den "opgave" du er ved at hente? (seeders= den der har filen og uploader til dig, leechers = dem der er ved at hente og samtidig deler med dig. Jo flere seeders jo bedre!)
Har du forwardet dine porte i din router? -der er nogle fine guides her på siden, du kan finde dem fra www.piratgruppen.org ..

Lindpind
08-27-2005, 01:51 PM
aL, jeg vil mene BitComet er langt bedre for nybegyndere end andre klienter. Mht. NAT-fejlen var der fejl da jeg prøvede Azureus, jeg skiftede til BitComet og så forsvandt problemet. Har brugt BitComet lige siden.

Pest
08-27-2005, 02:00 PM
aL, jeg vil mene BitComet er langt bedre for nybegyndere end andre klienter. Mht. NAT-fejlen var der fejl da jeg prøvede Azureus, jeg skiftede til BitComet og så forsvandt problemet. Har brugt BitComet lige siden.
Nu har NAT-fejl ik noget med programmet som sådan at gøre, men din router/isp's opsætning.
grunden til at fejlen kan være forsvundet er nok nærmere at bitcomet har en anden standard port end Azureus.

aL
08-27-2005, 03:01 PM
De to klienter ligner stort set hinanden, ingen af dem kræver en speciel opsætning og er "køreklar" fra du henter dem..
Den eneste forskel er at folk på gamle maskiner klager over at Azureus æder deres CPU..

Mollerz
08-27-2005, 05:42 PM
Den eneste forskel er at folk på gamle maskiner klager over at Azureus æder deres CPU..
Den æder altså også alle mine 3 CPU'er.. Henholdsvist en:
P4 2,0 ghz
P4 2,8 ghz
AMD 64-Bit 3000+

Så det er ikke udelukkende dem med gamle CPU'er der har problemer.. :)

aL
08-27-2005, 05:57 PM
Det kan jo ikke passe at azureus ikke kan køre på de maskiner.. Det er sikkert et problem et andet sted (java, antivirus (havde selv problemer med NOD32), eller andet)!

c6
08-28-2005, 06:45 AM
Problemet med azureus er snarere at det æder dine ram. Filen JAVAW.EXE som azureus bruger til at køre sin java del æder lige nu f.eks. 109 mb ram på min computer, men kun 2% af min CPUs kraft, på min Athlon Barton 2500+ processor.