Se fuld version : Nogen der har prøvet Vista
torrentn00b
08-25-2005, 11:46 PM
Jeg overvejer lidt, at installere den nye vista beta. Jeg ved godt den sikkert ikke er stabil nok til at afløve winXp endnu.
Derfor vil jeg gerne have den som en Dualboot. Gør den det helt automatisk?
Tvivler på, at den selv intallerer dual boot.. så skal du installere en seperat boot-ting? Eller evt installere linux, så er der sådan en boot ting..
Nimwa2
08-27-2005, 02:47 PM
.............................................................................................
Ghost
08-28-2005, 06:56 PM
Windows Vista sux, det er det arveste l*rt ms har lavet til dato, de har stjålet med arme og ben, fra mac og linux... tvivler på at sikkerheden er i top... og som organitation - Forening til bekæmples af microsoft siger "Windows har aldrig fungeret ordenligt, det har altid været fyldt med fejl og at vi som forbruger har været forsøges kaniner... at microsoft kan tjene penge på defekte varer er noget svineri" og det kan jeg kun være enig i... synes de skulle spare på funktions udvidelserne og få styr på de bugs der findes i Windows... flere funktioner = flere bugs...
pr0_spect
08-29-2005, 01:26 AM
Øhh undskyld men jeg kan ikke lade vær med at blive sur på folk som der snakker sådan om betaer. Hvad i har set er jo LANGT FRA hvad den færdige version kommer til at se ud som.
Det er da klart i ikke kan lide et halvfærdigt produkt. Hvem kan det ? Hvem vil have en halv cykel ? Ja, jeg vil sku ikke. Jeg ville gå med til at kigge på cyklen hos cykelhandleren og høre hvad han havde at sige om cyklen og dens egenskaber. Men jeg ville da aldrig bede om at få en tur på den før den var stabil. HVIS det skulle ske at jeg kom op på den halvfærdige cykel. Så ville jeg da ikke straks gå tilbage til cykelhandleren og brokke mig over alt det den ikke kunne. At den ikke var stabil. OSV.
I må simpelthen lade vær med at lege med alle de betaer hvis ikke ikke ved hvad det indebæger.
Øhh undskyld men jeg kan ikke lade vær med at blive sur på folk som der snakker sådan om betaer. Hvad i har set er jo LANGT FRA hvad den færdige version kommer til at se ud som.
I betragtning af, at de produkter, som man kan købe i butikkerne, bedst kan betegnes som beta'er må ovennævnte produkt vel kunne betegnes som en pre-alfa :-P
Spøg til side. Jeg er godt tilfreds med XP. Det er nok det MS OS, der har givet mig færrest problemer siden DOS 5.02
//michael
Nimwa2
09-01-2005, 06:03 PM
.............................................................................................
pr0_spect
09-01-2005, 11:29 PM
winblows er lort... dermed basta. boykot MS
Hvorfor ?
chicken
09-01-2005, 11:35 PM
winblows er lort... dermed basta. boykot MS
Hvorfor ?
Jeg kan nu godt lide windows... man kan da også godt lide de andre styresystemer...
Nimwa2
09-03-2005, 11:02 PM
..............................................................
TheGodfather
09-03-2005, 11:38 PM
fordi det sucks, og hvis man skal bruge winduz så brug en piratkopi indtil de går fallit...
Hva' fanden, det var en god idé.
pr0_spect
09-04-2005, 06:58 PM
fordi det sucks, og hvis man skal bruge winduz så brug en piratkopi indtil de går fallit...
"Like that's gonna happen"
Hvorfor syntes du det er så dårligt ?
bearuser
09-05-2005, 05:12 PM
Microsoft vil aldrig nogensinde gå fallit - så skal der ske noget drastisk vil jeg mene.
Men har lige anskaffet mig en 64 bit cpu, så er på rov efter Linux Mandrake (lyder bedre end mandriva :))
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.