PDA

Se fuld version : Seede på flere private trackere samtidig?

BeLLe
08-22-2005, 04:32 PM
Hvordan seeder man den samme ting på flere private trackere samtidig?

Altså jeg henter et release på en private tracker og vil gerne seede den der.

På en anden privat tracker har de samme release og så kunne jeg jo lige så godt seede den der osse.

Men når jeg normalt vil seede noget jeg allerede har hentet på en anden tracker så henter jeg bare torrent filen på den tracker jeg vil seede på.

Men hvis jeg allerede seeder 1 sted så får jeg en fejl med at den torrent allerede eksistere....

z33k
08-22-2005, 04:42 PM
Du kan ikke seede på en torrent til to forskellige trackere, med mindre at torrent-filen er den samme på begge (har samme hash).

Wingless Angel
08-22-2005, 04:45 PM
Det er lidt tricky, men det kan lade sig gøre.

Hvis du bruger BitComet, kan du højre klikke på den torrent inde i programmet du ønsker at seede på en ekstra tracker.
Derefter vælger du Funktioner > Avanceret
Derinde kan du se et vindue med tracker-listen, og det er her du skal have en ekstra ind.

For at gøre dette er du nødt til at slette torrent opgaven, men først efter du har kopieret addressen på den tracker der står i listen.
Når du har gjort det skal du hente torrent filen på den anden tracker(Altså ikke fra den hvis adresse du nu har i udklipsholderen).
Derefter starter du torrentopgaven i seed mode, og finder frem til tracker-listen som før.
Så er det bare et spørgsmål om at paste adressen ind så der nu står 2 forskellige adresser i listen.

Sådan...du er færdig :D

Ps. Undskyld hvis det er lidt uoverskueligt, men du kan jo bare spørge om mere hvis det er...

julemanden
11-13-2005, 03:36 PM
Sorry jeg lige hiver denne tråd op. Men here goes:

Er der nogen der kan svare mig på hvordan man gr dette lille trick i Azureus ?

Jeg har prvet lig lidt frem, ved at tilføje en ekstra tracker kilde, under advanced -> Tracker -> rediger tracker URL(s)

jeg går så ind og henter torrenten inde fra den side jeg nu gerne vil seede på også (altså den anden side), og starter den, kopiere tracker URL´en, og lukker så denne torrent.

Og så starter jeg den gamle torrent op igen, og skriver den nye tracker URL, ved siden af den anden. Så der er to forskelige tracker URL´s

Problmet er bare. Den tracker URl jeg har tilføjet ekstra, kommer aldrig op på siden, og hvis jeg går ind under info af torrenten, så står der kun den ene tracker URL (den jeg hentede torrenten fra)

Hvad gør jeg så forkert ?