Se fuld version : Azureus kvæler mit Internet!
Jeg har et mærkeligt problem med Azureus. Når jeg starter programmet kan jeg ikke længere gå på internettet, og den eneste måde jeg kan få den tilbage er ved at genstarte min PC. Det sjove er at den stadig downloader/seeder hvad end jeg har gang i, men jeg kan bare ikke surfe på nettet.
Nogen der har oplevet dette/ ved hvad fanden man kan gøre for at få den til at holde op med det?
MikkelBling
08-18-2005, 11:21 PM
Jamen det er jo klart hvis du sidder og voldtager dit net, jeg bruger selv Azureus og når det kører (uden limit) så går mit net også MEGET langsomt fordi det bare kan sluge :D
Wingless Angel
08-18-2005, 11:22 PM
Det lyder som om du har max'et din upload hastighed.
Prøv at sætte din max upload til ca 80% af din forbindelses maksimale uploadhastihed...
Dette burde hjælpe :D
Siin-wu
08-19-2005, 10:54 AM
Det logik for burhøns hvis hullet er for lille så kan man ikke komme ud.
som der er sagt ha' en 10-15kb fri begge veje så skulle det virke ok.
Scalpel
08-19-2005, 10:17 PM
Det kan være du har samme problem som jeg havde.
Har du en dynamisk ip og sidder bagved en kontrolleret nat firewall som andre mennesker deler med dig?
For så kan du nemlig have et begrænset antal forbindelser den ip til omverdenen som x antal brugere bagved firewallen deler (for at alle kan have nogle forbindelser åbne). hvis du sidder bagved sådan en kan du enten bede system adminstrator om en fast ip til omverdenen eller også er du på spanden hvis dette ikek kan lade sig gøre
:oops: Ups, hehe...
Ja, hva kan jeg sige? Tak for hjælpen.
Siin-wu
08-23-2005, 08:10 AM
nå ja hva fan vi har en gang alle være newbs til disse ting.. man lære af sine fejl :wink: 8)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.