PDA

Se fuld version : ftp probs

Nimwa2
08-14-2005, 12:33 AM
.............................................................................................

zub
08-14-2005, 03:55 AM
lad os starte bagfra...

du får sådan en ftp ved at skifte din klient.. den visuelle måde hvorpå du lister filerne er 100% din client.

du vil ikke have en åben FTP.. tro mig. (klokken er 4 om natten og jeg er for træt til at komme med den lange sikkerheds tale)

til dit egenlige spørgsmål..

en måde at gøre det på er at finde et program som kan lave lister over mappers indhold. (jeg brugte gerne flash FXP til dette formål da det har en sådan funktion).
indsæt det i en .txt fil og send den til dine venner..

du kan evt redigere lidt i filen da der kommer meget data med (ultraedit gør at du kan redigere hele dokumentet meget hurtigt selvom det er langt, bare aktiver "colum mode".

der findes programmer som kan gøre alt dette for dig helt af sig selv, og sikkert også opdatere automatisk engang imellem.. men jeg kender ikke nogen.

at lave et egenlig "image" sådan så folk kan kigge rundt på din ftp som om filerne lå der... en manual måde er at oprette en masse tomme mapper... men det gør det heller ik specielt meget sjovere =)

Nimwa2
08-14-2005, 05:00 PM
.............................................................................................

zub
08-14-2005, 07:00 PM
flash fxp er en klient. du kan ikke ændre hvordan det ser ud. det er forskelligt fra klient til klient.

hvis du ik ved mere end FTP servere end det lyder til så kan det godt være at det ik er den løsning du skal gå efter.

Nimwa2
08-14-2005, 08:20 PM

TheGodfather
08-15-2005, 03:22 PM
du vil ikke have en åben FTP.. tro mig. (klokken er 4 om natten og jeg er for træt til at komme med den lange sikkerheds tale)

Der står ellers 1.55 am... :roll:

mrbeautiful
08-16-2005, 06:00 PM

Der står ellers 1.55 am... :roll:

Denne meddelse er sendt kl. 17:59 og hvis det ikke passer skal du ændre det i din profil.... GMT+2 mener jeg