PDA

Se fuld version : Tag editor

spacemonkey
08-13-2005, 03:10 PM
Kære pirater

Jeg sidder her med en voldsom samling mp3, som ligger i mapper og undermapper, og jeg mangler et tag editor som kan automatisk, rette alle mine filer. jeg har prøvet den som i anbefaler men jeg synes ikke den er god nok eftersom jeg har alle mulige slags tags. Jeg har kigget lidt på Fixtunes som umiddelbart selv lovende ud, men jeg kan ikke finde et crack til den.

Er der nogen som kan anbefale et program eller andet guf der kan rette min kæmpe samling?

astral
08-16-2005, 01:28 AM
Kære pirater

Jeg sidder her med en voldsom samling mp3, som ligger i mapper og undermapper, og jeg mangler et tag editor som kan automatisk, rette alle mine filer. jeg har prøvet den som i anbefaler men jeg synes ikke den er god nok eftersom jeg har alle mulige slags tags. Jeg har kigget lidt på Fixtunes som umiddelbart selv lovende ud, men jeg kan ikke finde et crack til den.

Er der nogen som kan anbefale et program eller andet guf der kan rette min kæmpe samling?

Kan ikke anbefale nogen som helst og har prøvet en hel del.. Bla. dem som har fulgt med PC Planets DVDer over det sidste stykke tid..Og de ligner sku i bund og grund hinanden allesammen, så det er bare et spørgsmål om smagsag imo. Så har selv rettet alle mine 21gb musik mp3er selv (og nej har intet liv :D) Men hvad er det de skal kunne? Brugervenlighed? For kan da sikkert godt komme med et par forslag