PDA

Se fuld version : Cant connect tracker

LoveWarez
08-11-2005, 08:53 PM
Hey.

Hvorfor står der hele tiden når jeg kigger på info af en fil jeg er ved at hente ned: "Cant connect tracker, waiting 40s to retry" det med 40s kan være alle mulige tal. Hvorfor er det lige at den ikke kan connecte til trackeren?

Jeg bruger "piratebay"s tracker, så den burde da ikke sige det der? :?

Nogle der har samme problem? Og evt. hvad man skal gøre ved det, og hvad det betyder.

m.v.h LoveWarez PIR2

nightspydk
08-11-2005, 09:05 PM
Det er simpelthen så nemt a google. Du googler bare fx "bittorent error 10060" og du får svar på det hele.

Her er noget om det. Spørg hvis du ikke forstår.
http://www.staticfiends.com/torrentgump/Pages/BitTorrent_errors.php

Time outs på torrents sker jævnligt og det bedste råd er at gi' det tid, ha' tålmodighed og se om du får forbindelse.

Prøv at besøg tracker sitet og se om den er oppe.

LoveWarez
08-11-2005, 09:16 PM
Det står da ikke noget om mit problem i det link..

nightspydk
08-11-2005, 09:21 PM
Hvad kalder du dog det her så?

Problem connecting to tracker - timeout exceeded
Problem connecting to tracker - HTTP Error 503: Connect failed
Problem connecting to tracker - [Errno socket error] (10061, "Connection refused")
Problem connecting to tracker - (111, 'Connection refused')
There was a problem contacting the tracker. Trackers tend to be heavily loaded, and connections sometimes fail. The best thing to do is just be patient and leave the client open. If you find you're getting this a lot, you can try increasing the HTTP request timeout by adding the parameter "--http_timeout 120" (the default is 60, unit is seconds.) See the section on changing the command line if you need help doing this.

Problem connecting to tracker - HTTP Error 400: Not Authorized
This indicates that the administrators of this tracker are not allowing it to be used for this torrent. Some trackers will only track torrents that are also posted in their forums/website, for example. Usually this indicates a stale torrent -- try going to the web site associated with the tracker and see if you can find an updated torrent.

Problem connecting to tracker - HTTP Error 404: Not Found
Probably a stale torrent. Try to find a new link to the torrent.

Prøv og se om dit torrent er på listen på TPB. Hvis det er blevet fjernet, så kan du vist godt opgive det.

Det der sker med dit torrent kaldes "time outs".

LoveWarez
08-11-2005, 09:22 PM
jamen, Det underlige er at den downloader filen, dog ikke så hurtigt (3-4kb/s) men hvordan kan den det, når der ingen tracker er?

nightspydk
08-11-2005, 09:27 PM
Det må jeg indrømme, det tror jeg ikke helt på.
Kigger du muligvis i en gammel log for et torrent?
Du kan nødvendigvis ikke "time out" og "connecte" på et torrent på en og samme tid. Det er rene modsætninger.

Der behøver nødvendigvis ikke være en tracker for at man kan forbinde til hinanden. Fx hvis man kører en rimelig ny version BitComet.

Generelt skal du regne med hvad der stod i det link jeg har postet.

Måske du kan komme med lidt flere oplysninger.
Hvis det kører, jammen så lyder det jo fint.

LoveWarez
08-12-2005, 03:00 PM
Jeg bruger den nyeste Bitcomet client.

Men det er skam rigtigt nok. Den henter, selvom den ikke kan connecte. Men det er jo P2P så hvis nu at man henter noget fra nogle, og clienten refresher torrenten, men den så ikke kan connecte til trackeren, så er man jo stadigvæk i forbindelse med de Peers som man henter fra?

nightspydk
08-12-2005, 07:42 PM
Jeg bruger den nyeste Bitcomet client.

Men det er skam rigtigt nok. Den henter, selvom den ikke kan connecte. Men det er jo P2P så hvis nu at man henter noget fra nogle, og clienten refresher torrenten, men den så ikke kan connecte til trackeren, så er man jo stadigvæk i forbindelse med de Peers som man henter fra?

Ja det lyder fornuftigt.
Du sender hele tiden requests til trackeren for at få en updated peer list. Den kan du få en "time out" på, mens du samtidig uhindret vil kunne doenloade. Sådan vil jeg tro det kunne være.

Nu når det er Pirate Bay, lyder det nu lidt mærkeligt synes jeg.

LoveWarez
08-12-2005, 08:11 PM
Det er nemligt derfor jeg spurgte om i havede oplevet noget lignende med Piratebay.