PDA

Se fuld version : Office til Mac

Ghost
08-11-2005, 08:47 PM
For godt og vel et ½ år siden fik jeg nok... MS kunne rende mig et hvis sted, jeg gad ikk deres lorte opdateringer, skod fejl, crash og hvad man nu får med når man bruger Windåse, så jeg skiftede til mac... jeg siger jer, det er en befrielse og i vil aldrig skifte igen...

Nu er der bare et problem der melder sig... jeg mangler et ORDENLIGT office program, jeg har prøvet MS Office 2004 til mac, men hold kæft det er da bare lige til at lukke op og sk*de i... jeg har nu fundet NoeOffice/J som nu er ganske udemærket, problemet er bare at det bære præg af at være et OpenOffice produkt (mærkelige og fejlplacerde menu og options)

så jeg tænkte på om der var en Mac-bruger derude som kan anbefale et fornuftigt og godt office alternativ (gerne på dansk) og med stavekontrol (som sjovt nok ikk virker i MS office 2004 til mac)

Smiley
08-11-2005, 08:58 PM
Nu har jeg godt nok ikke brugt en Mac i over 5 år, men Works var datidens bedste samling programmer.

(Ikke et MS produkt, nej.)

Ghost
08-11-2005, 10:37 PM
Det er det så ikk helt længere... det er ret umoderne og fungere på linje med Notesblok vs Word

Smiley
08-11-2005, 10:44 PM
Det eneste der ikke var da jeg brugte det, var stavekontrol :?

Tobias
08-11-2005, 11:20 PM
Du skal da bruge Open Office!!!

http://da.openoffice.org/index.html