Se fuld version : piratkoder til pirat kort kan man få fat i så nogle ?
Dvd-Rip
08-08-2005, 01:43 PM
kan man ikke få nogle nye koder til sit pirat kort så man kan se nogle flere kanaler på sit TV, der var da engang hvor man kunne men kan man stadig det ?
/Dvd-Rip
Der har været oppe og vende herinde før, du kan selv kigger her:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1280&highlight=piratkort
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=4374&highlight=piratkort
Dengang så det rimeligt sort ud, jeg ved dog ikke om der er sket noget nyt inden for piratkort verdenen.. Men du kan selv kigge på de links der er bliver nævnt i de to tråde!
Mollerz
08-08-2005, 01:58 PM
Jeg kan se at TeamPDK (dem som provider med danske koder) har fået nyt website.. Siden hedder www.stopstop.mine.nu
Jeg er ved at tjekke hvilke kort der skal bruges for at kunne se CD, og giver en update med det samme der er nyheder.. :)
*UPDATE*
"M-II folkene ønsker ikke at release deres sager da de så ved at hackene kommer med det samme
de hackere der knækkede M-II.exe burde have brugt deres kræfter og klogskab på at hacke originale kort i stedet for andres kort.
jeg har ved selvsyn set at M-II kort stadig virker ( også på kiosk og TV2 Cable ) men jeg fik ved samme lejlighed også et klart svar på hvorfor filerne ikke bliver tilsendt til os længere.
masser af folk tror at det har noget med penge at gøre
de anklager jo ofte herinde div. satfirmaer for at stå bag M-II kortene men de satfirmaer har jo på ingen måde gavn af at der ikke kommer filer ud for så sælger de jo ikke nogle af de kort som de ligger inde med og derved vil deres økonomi nok snart falde i ruiner.
vi kan derfor kun anbefale jer alle at se udviklingen an
tegn et abb. på det familien gerne vil se
eller køb noget hardware der kan bruges til alternative måder at se TV på
herfra skal der lyde et ønske om en
GOD SOMMER"
Lyder som om, at vi selv skal til at opbygge Dreambox kredse.. Vi har lige købt det helt store Viasat abb. så jeg mangler egentligt kun CD.. :)
Gaffa_Tape
08-08-2005, 02:31 PM
CD? Dem kan man da købe overalt...
Mollerz
08-08-2005, 02:33 PM
CD? Dem kan man da købe overalt...
CD er en forkortelse for "Canal Digital" når vi snakker piratkort.. ;)
Dvd-Rip
08-08-2005, 02:42 PM
hvad så med Viasat er der ikke koder der til så man kan se de kanaler der er på viasat med sit pirat kort?
/Dvd-Rip
gathering
08-08-2005, 02:43 PM
der er PT ikke nogle koder til nds men tv3 og 3+ kan stadig bruges
Dvd-Rip
08-08-2005, 02:46 PM
øv!!!
/Dvd-Rip
gathering
08-08-2005, 02:49 PM
hvis du skal kunne se nds skal du med i en cardshare group men det er ikke nemt at komme ind i (du skal også ha en dreambox)
Dvd-Rip
08-08-2005, 02:51 PM
hvad er nds?
ved du hvor man kan købe en dreambox og kan du give mig et link ?(helst så billigt så muligt)
er du med i den der cardshare group ?
/Dvd-Rip
gathering
08-08-2005, 03:07 PM
hvad er nds?
ved du hvor man kan købe en dreambox og kan du give mig et link ?(helst så billigt så muligt)
er du med i den der cardshare group ?
/Dvd-Rip
nds=viasat
dreambox kan købes her du kan prøve og se om du kan få den billigere http://www.3nity.de/3/catalog/default.php?cPath=60 (du skal nok helst købe 7020)
nej er ikke med i en cardshare group har CD og det er fint for mig
Dvd-Rip
08-08-2005, 03:11 PM
ok men hvordan for man CD ? jeg har kun TV3 Danmark og TV3-plus
For at kunne se CD skal du enten have et abbonement eller også være med i en cardshare gruppe via dreambox..
Som sagt er det MEGET få personer som sidder med rigtige kort for at kunne se CD.. Grunden forklarede TeamPDK så fint..
Men med lidt held og tålmodighed skal der nok komme noget ud igen inden for ½ - 1 år.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.