Se fuld version : Fuldt udbytte af internet
Heysa! Jeg har i et stykke tid gået og grublet over hvordan jeg virkeligt får det jeg betaler for, ud gennem mit internet kabel. Vil gerne sætte min pc op til at kunne super-seede, men stadig kunne bruges til spil og lign. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør det og/eller fortælle mig hvilken guide jeg har overset?
niqE
Gaffa_Tape
08-08-2005, 02:34 PM
Ikke helt sikker på hvad du mener? Men når du siger super-seede vil jeg tro du mener Bittorrent. Altså at super-seede er når man uploader til eks 10 folk, men uploader forskellige dele til hver person, så er de nød til at hente fra hinanden for at få det hele. Og hvis det ikke skal påvirke dine spil(altså online) så kommer det jo an på hvor hurtigt dit internet er.
Ikke helt sikker på hvad du mener? Men når du siger super-seede vil jeg tro du mener Bittorrent. Altså at super-seede er når man uploader til eks 10 folk, men uploader forskellige dele til hver person, så er de nød til at hente fra hinanden for at få det hele. Og hvis det ikke skal påvirke dine spil(altså online) så kommer det jo an på hvor hurtigt dit internet er.
Altså jeg har ikke tænkt mig at spille imens jeg seeder. Vil bare gerne kunne up og downloade så hurtigt som muligt.
niqE
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.