PDA

Se fuld version : Anbefalinger??

SRJ
08-07-2005, 04:18 PM
Hej! Står og mangler noget musik til en 18 års fødselsdag.. Det må gerne være noget blandet rock, pop, dance og gl. klassikere.. Men ikke techno..

Nogle der har nogle albums de kan anbefale? Oss gerne opsamlingsalbums..

På forhånd tak..! :D

Kazaam
08-07-2005, 04:26 PM
Alt der hedder Ac/DC

Blaugrana
08-07-2005, 05:03 PM
The Offspirng - De har lavet MANGE gode rock numre!

Cascada - Miracle
Cascada - Evry time we tutch
Cascada - Bad company

Cascada = Eurodance

Milkman
08-07-2005, 05:16 PM
Kender en ekstrem plade fra Kashmir, som de lavede tilbage i 94 skulle jeg mene. Virkelig fedt musik, som bare skal høres! Det er slet ikke i den boldgade de spiller i nu, dog mindst ligeså fedt, hvis ikke federe.

Pladens navn er Travelogue!

Herudover U2's plader.

Coldplays tre albums er virkelig gode, samt en masse af Oasis' sange er kanon herlige også.

Metallica's to plader - S&M og The Black Album

Go for it :)

Lindpind
08-07-2005, 07:43 PM
Prøv "Trapt"

Mine ynglings er:

Headstrong
Still Frame
Stand Up

Her er andre meget herlige numre:

The All-American Rejects - Swing Swing
Matt Nathanson - Laid
Primal Scream - Swastika Eyes

Sidstnævnte kan diskuteres som et brugbart musikstykke ved en 18-års fødselsdag 8)

recon
08-08-2005, 02:53 PM
Kan kun sige AC/DC, Guns N' Roses og Led Zeppelin ;)

Er storfan af AC/DC og Guns N Roses så dem kan jeg kun anbefale Led Zeppelin er også rigtig fede :D

SRJ
08-09-2005, 01:33 PM
Hey! Takker tusind gange for de svar jeg har modtaget.. Det ku bruges til noget.. Har lige fået lavet 7 nye cd'er.. :wink:

Dejligt der altid er nogle klar med hjælp! :lol:

Milkman
08-09-2005, 02:49 PM
Hvad kom der så på de 7 CD'er? ;)

SRJ
08-10-2005, 04:40 PM
Der kom en masse forskelligt.. Eks. kiggede jeg på de mange hit-lister of fandt inspiration der..
Derudover kan jeg nævne: U2, Coldplay, Cascada, AC/DC, Trapt (selvom jeg ikke kendte dem :D ) og mange flere.. Bare lige et udpluk.. :)

*EDIT*
Har faktisk også et par Offspring numre på..! :wink: De smuttede vist i farten..

Blaugrana
08-10-2005, 07:04 PM
Der kom en masse forskelligt.. Eks. kiggede jeg på de mange hit-lister of fandt inspiration der..
Derudover kan jeg nævne: U2, Coldplay, Cascada, AC/DC, Trapt (selvom jeg ikke kendte dem :D ) og mange flere.. Bare lige et udpluk.. :)

Og så har du undladet at have The Offspring på? :shock: