PDA

Se fuld version : Microsoft og deres anti-pirat-fuck-up

poison
08-06-2005, 11:20 PM
Hey pirater,

Det her er en broktekst uden mål eller ideologi. Jeg har simpelthen bare brug for alt brokke mig!

Jeg er admin for en mellemstor virksomhed i dk., og her på det seneste er jeg begyndt at opgradere mange comp. med flere ram osv., men her kommer det sjove: sørme om ikke de f(&%! i#)=!€=) fra microsoft ikke har sat en latterlig nøgle på for at forhindre mig blot at starte systemet igen. Nej, jeg skal ringe til sverige og snakker med en aller anden dame der ALDRIG snakker dk. og få en ny produktnøgle, vel at mærke på produkter der er købt ærlig og til overpris! Hver eneste f)(&? gang!!!!!!!!!!

HVAD LIGNER DET AT MICROSOFT SKAL MONOPOLISERE ET KLAMT PRODUKT OG DEREFTER GØRE DET LATTERLIGT BESVÆRLIGT AT BRUGE!!!!!!!!!!!!!!!!! AAARRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!

tak, det hjalp.
Hyk jeg pirater!

Jowls
08-07-2005, 12:05 AM
Helt i orden... og du er ikke alene om din frustration, skulle jeg hilse og sige :wink:

mrbeautiful
08-07-2005, 10:16 AM
Har selv skiftet hardware i min com og så spurgte den bare om licensnøglen igen, fordi der var ændring i hardwaren, så kan ikke lige forstå at du ikke bare kunne skrive din gamle licensnøgle :?:

techie
08-07-2005, 11:24 AM
Har selv skiftet hardware i min com og så spurgte den bare om licensnøglen igen, fordi der var ændring i hardwaren, så kan ikke lige forstå at du ikke bare kunne skrive din gamle licensnøgle :?:

Kender det.. Har selv været ude for det - enda uden at skifte hardware.

Disse tekniker er forfærdelige og maskinen har enda en lovlig licens. Hvor skræmmende det er, så foretrækker jeg faktisk de ulovlige kopier hvor man slipper for det registreringsfis - selvom licensen egentligt er i orden.

Endnu værre er det med produkter fra Gyldendal - Der skal CD'en på nogle produkter stikkes i f.eks hver 30. dag. Jeg endte med at returnere lortet.

rexa
05-22-2006, 09:25 AM
ja det er noget fuck isaer når man har skiftet kabinet og ens nögle sidder der på så bliver det lidt noget fuck

jeg kan huske får et års tid siden skiftede jeg naesten alt i min com og det med med mit kabinet som den skide nögle sad på
det resulterede i at jeg skulle gå ned og köbe en ny Win Xp pro (og de er ikke billige) så ud over jeg brugte 8000 kostede MS mig lige 1500 ekstra
:twisted: :twisted: :twisted: :evil:

DAMN TAKE YOU BILL!!!!

yama
05-22-2006, 09:51 AM
LOL ... Jeg kan se at alle er sur på Microsoft (inkl. migselv), men aliigevel bruger vi deres software (windows) ... Måske skal vi først skifte det med Linux/Unix og derefter brokke os.... :lol:

Det er ok at være sur hvis man har købt den, men hvis vi nu har downloaded den, så er der ingen grund til at brokke sig...vil jeg sige....

Delgado
05-22-2006, 08:41 PM
DAMN TAKE YOU BILL!!!!

Bill;
SB Regning; veksel; <Især AM> (penge)seddel;
VB Sende regning til;

Gate;
Tilstrømning; entreindtægt

Den kære Bill Gates har ikke behøvet gå til numerolog for at få et mere lykkebringende navn...