PDA

Se fuld version : Netgear TDC Router

Mollerz
08-06-2005, 08:13 PM
Hey

Jeg har sådan en fætter her: http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_66180 som jeg meget gerne skulle have til at virke. Jeg kan sagtens komme på internettet hvis jeg kobler mig direkte på modemet med kabler, men det er der jo ikke rigtigt nogen idé i..

Hvad gør jeg? Jeg har prøvet at resete den. Den får IP tildelt via DHCP.

Jeg kan ikke pinge den, og TDC kan jeg ikke plage, da de først har åbent på mandag..

Mollerz
08-06-2005, 10:51 PM
Ingen der kan hjælpe?

Little Joint
08-07-2005, 11:12 PM
Jeg har selv den router men gik over til swithcen igen fordi det skit ikke gad virke til sidst. Men når jeg havde reset min så plejede jeg at bruge den cd der fulgte med. Så prøv at indsætte den og følge de instrukser du får der og se om det så virker :)

Mollerz
08-07-2005, 11:33 PM
Jeg har selv den router men gik over til swithcen igen fordi det skit ikke gad virke til sidst. Men når jeg havde reset min så plejede jeg at bruge den cd der fulgte med. Så prøv at indsætte den og følge de instrukser du får der og se om det så virker :)
Vil den ikke.. den siger bare at der ikke er tilkoblet noget internet til den, og at jeg skal tilkoble internettet til routeren og starte guiden fra ny.. Har prøvet med 3 forskellige kabler fra ADSL-modemet til routeren uden det har lykkedes..