Se fuld version : Hvor kommer du fra??
Syns du ku være skægt at se hvor stor spredningen af medlemmerne er.. Så ku vi også se i hvilke områder der bør gøres lidt ekstra reklame.. :P
pedro11
08-06-2005, 06:43 PM
Jæ er så gla' ve' at bo på ?
- Og hvis no'en ikk' er go'e ve' mig - så bli´r jæ vre' !
Jowls
08-06-2005, 06:47 PM
:shock: Jyderne fører!
På den anden side er det vel ikke så underligt at der er mange pirater i de områder af landet som har de stolteste søfarts-traditioner... :wink:
Hvad er det her for en L*** afstemning :P Hvorfor tror alle at lolland-falster er en del af sjælland? :lol:
Kazaam
08-06-2005, 07:06 PM
Selvfølgelig fører Jyderne.
Nu er de jo de bedste danskere :D
Ej. Kommer fra sønderjylland
Jowls
08-06-2005, 07:17 PM
Hvad er det her for en L*** afstemning :P Hvorfor tror alle at lolland-falster er en del af sjælland? :lol:
Faktisk så bryder folk fra Falster sig ikke engang om vendingen "Lolland-Falster". Det er jo lidt ligesom, hvis man sagde "Sverige-Danmark"... :wink:
mrbeautiful
08-06-2005, 07:39 PM
Laaaaaaaaangt væk fra APG self.
*Sønderjylland*
DaBuff
08-06-2005, 08:00 PM
Nordsjælland. 8)
men sønderjylland er da sejt, for det er ret tæt på grænsen. og det betyder billigt slik, øl og sodavand! :P
Kazaam
08-06-2005, 08:08 PM
Ja nemlig ja.
Det er altid godt med en søndagstur ned over grænsen. Så sparer man da lidt penge 8)
_Case_
08-06-2005, 09:06 PM
hvad med østjylland?
BeatPirate
08-06-2005, 10:00 PM
Er det ikke det...??
polle
08-06-2005, 10:19 PM
Det støtter jeg!!
Blev fornærmet da jeg så at Falster ikk var med!
Men jeg kan da afsløre at jeg er fra Falster,
hvor man ikk kan få mere end 4Mbit. :shock:
Faktisk så bryder folk fra Falster sig ikke engang om vendingen "Lolland-Falster". Det er jo lidt ligesom, hvis man sagde "Sverige-Danmark"... :wink:
Hehe så er du vel også vel vidende om at der findes en lollandsk befrigelses forening. Hvis hoved formål er at få fjernet bindestregen mellem Lolland-Falster :P
Milkman
08-06-2005, 11:48 PM
Det var da uhyggeligt så mange der bor her i Nord-Jylland.
Ender sq nok med at APG laver et nyt hovedkvater right her "in the middle of nothing" 8)
Hehe Nordjylland er for seje (de fører på dette tidspunkt :wink: ) og det er selvfølgeligt også der mit skib er fortøjet! PIR2
Jowls
08-07-2005, 12:23 AM
Hehe så er du vel også vel vidende om at der findes en lollandsk befrigelses forening. Hvis hoved formål er at få fjernet bindestregen mellem Lolland-Falster :P
Den kender jeg faktisk ikke, men er da rart at høre at nogen kæmper for at effektivisere administrationen. Tænk bare på hvor mange bindestreger man kan spare på årsbasis, hvis foreningen får held med deres forehavende... :)
Mit personlige bidrag til separations-bestræbelserne kom til udtryk via et læserbrev i Folketidende, hvor jeg opfordrede til at vejene over Guldborgsund afspærredes klokken 18 hver dag, så vi kunne undgå at have alle de lollikker til at fylde op i Nykøbing om aftenen.
Desværre vandt min ide ikke genklang, men der blev erklæret en lollandsk fatwa mod mig, med et dekret om, at jeg skulle bringes i lænker til Nakskov og "kartofles" offentligt (det samme som at blive "stenet", bare med noget andet end sten). Derfor måtte jeg flygte herind til København....
:P :wink:
BANANABEAST
08-07-2005, 12:30 AM
Lige midt i Midtjylland! :twisted:
Igzaw
08-07-2005, 12:35 AM
Er da fra 9,4 Kg
polle
08-07-2005, 12:40 AM
Det ville da være dejligt så vi kunne komme af med jeres lorte roer.. :shock:
Khain
08-07-2005, 12:51 AM
der hvor der er mest vand naturligvis, i midten af dk...
herfra bedriver vi pirateri, og kontrollerer alle omkringliggende farvande, Arhgggg!
Smiley
08-07-2005, 04:18 AM
J' fra havnen! Ja jeg er!
Amager her yo, det er her vi er pop-smarte, går i byen hver nat og drikker os skidefulde og er bare totalt in, yo!
:roll:
stille og rolig amager-kaner, der er ik' så meget der.
2700 forever! København . .
Hey alle jher sønderjyder: Bor i tæt på en by der hedder Løgt? Mødte en i frankrig der boede i Løgt..
niqE
Kazaam
08-07-2005, 01:41 PM
Ja. Og det hedder Løjt. Ikke Løgt
Men bor en 10 km væk derfra
ok hehe :D
Hvad hedder den by?
niqE
Kazaam
08-07-2005, 02:50 PM
Tjah. Det er en lille bitte lansby. Mend en ligger tæt på Rødekro
cielorosso
08-07-2005, 06:24 PM
Jeg bor i Århus... jeg er født i Aalborg og har også boet 4 år i København. Vender nok tilbage til København, når jeg er færdiguddannet.
I øvrigt bemærkede jeg en tynd (lettere rødhåret tror jeg) herre med en Piratgruppen.org t-shirt på Tir Na Noq i går. Nogle af jer?
BeLLe
08-07-2005, 06:58 PM
Jeg er bosat mellem pizzariaer, grønthandlere og kiosker. Her er der altid åbent og man kan få alt uden nogen form for moms og skat og man kan ikke gå 20 meter uden at spotte en overstylet BMW eller nogen meget tunge guldkæder. Hashklubbernes mekka, den menneskelige gullashsuppe i untagelsestilstand, kaldet nørrebronx!
2200 i dit fjæs dér!
(og så er jeg under 50 meter fra ungeren så rødt er her osse :shock: :roll: )
Jeg bor ingen steder i følge afstemmings-mulighederne :shock:
polle
08-07-2005, 08:21 PM
Jeg sidder inde med det sammen problem..
Tobias
08-07-2005, 10:14 PM
Selvfølgelig fører Jyderne.
Nu er de jo de bedste danskere :D
Ej. Kommer fra sønderjylland
Ja, vi har jo aldtid haft talent for at finde tingene til den rigtge pris :wink:
Hvis i tænker på lorte-øen er den ikke hver at skrive på :lol: Ikk en del af danmark hvis i spørger mig.
niqE
polle
08-07-2005, 10:52 PM
Hvis i tænker på lorte-øen er den ikke hver at skrive på :lol: Ikk en del af danmark hvis i spørger mig.
niqE
Jo. Tænk en engang hvis Sjælland(LORTEØEN!!) ikke var en del af Danmark, så slap vi for APG.
niqE
Jeg bor i Østjylland, hverken Nordjylland, Midtjylland eller Sønderjylland :?
Kofi Annan
08-07-2005, 11:26 PM
Hvor er bornholmerne??? De burde da netop have plads nok at lege pirater på. :P
Jowls
08-07-2005, 11:27 PM
:D Nice - de sjællandske fribyttere er omsider begyndt at sætte deres præg på afstemningen.
For en tid var jeg efterhånden ved at føle mig som lidt af en outsider blandt alle de nordjyder.... :wink:
Mollerz
08-07-2005, 11:49 PM
De grå, GAMLE og kedelige vestjylland..
Flytter til København om ikke alt for mange år (max. 3 år).. :)
install_Wizard
08-07-2005, 11:57 PM
hmm, jeg har ingen mulighed. bor i fredericia, og det ligger i ØSTjylland/SYDjylland. ingen af delene er med i afstemningen.
BeLLe
08-08-2005, 12:46 AM
Jeg forstår ikke den der store brok over øst/syd/midt/whatever jylland - kald da den klat land ved et af dens rigtige navne. Bøhlandet eller nordtyskland :!:
YES nu får jeg hug af jyder der tror en rigtig by har mindst en mark :D
BTW - Så er lorteøen amager af den simple grund at den er bygget på/af lort (eller nærmere affald. det meste af øen er en gammel losseplads med jord over)
Hey! Beklager meget at der mangler noget vest og øst i afstemningen, men lad os nu være reele det kan deles op meget simpelt!! :D
cielorosso
08-08-2005, 12:59 AM
Jeg forstår ikke den der store brok over øst/syd/midt/whatever jylland - kald da den klat land ved et af dens rigtige navne. Bøhlandet eller nordtyskland :!:
YES nu får jeg hug af jyder der tror en rigtig by har mindst en mark :D
BTW - Så er lorteøen amager af den simple grund at den er bygget på/af lort (eller nærmere affald. det meste af øen er en gammel losseplads med jord over)
tror du ikke der er landbrug på sjælland?
BeLLe
08-08-2005, 01:04 AM
Det ved jeg da der er - kommer selv fra en lille by små 30 km vest for kbh og har boet op af marker det meste af mit liv, men det gør det ikke mindre kedeligt at drille jyder af den grund.
Folk der kommer fra jylland skal drilles fordi det er så nemt og de tager sådan på vej over det. :D
cielorosso
08-08-2005, 01:25 AM
oh.... jamen så dril du da bare... men pas nu på med det hvis du skulle befinde dig ude i en af de mest provinsielle kroge... de har en grim vane med at debattere med næverne ;)
AgentOrange
08-08-2005, 01:53 AM
Nordjyde her...og stolt :wink:
Mollerz
08-08-2005, 10:09 AM
Det ved jeg da der er - kommer selv fra en lille by små 30 km vest for kbh og har boet op af marker det meste af mit liv, men det gør det ikke mindre kedeligt at drille jyder af den grund.
Folk der kommer fra jylland skal drilles fordi det er så nemt og de tager sådan på vej over det. :D
Pas på. Vi jyder er meget nærtagende.. :!:
oh.... jamen så dril du da bare... men pas nu på med det hvis du skulle befinde dig ude i en af de mest provinsielle kroge... de har en grim vane med at debattere med næverne ;)
Hell yearh :twisted:
install_Wizard
08-08-2005, 01:47 PM
Hey! Beklager meget at der mangler noget vest og øst i afstemningen, men lad os nu være reele det kan deles op meget simpelt!! :D
That's the way DK looks today..! :P
(ja det er lavet i paint.. )
det du kalder sønder der, vil jeg gerne gå med til at kalde sydjyland. sønder er et amt, eller nordschleswig.
Mollerz
08-08-2005, 02:12 PM
Billede fjernet efter ønske fra SRJ
det du kalder sønder der, vil jeg gerne gå med til at kalde sydjyland. sønder er et amt, eller nordschleswig.
Kan vi ikke bare blive enige om, at sønderjylland og nordtyskland er den samme ting med 2 navne.. Man fatter ingen af sprogene/dialekterne 8)
gathering
08-08-2005, 02:17 PM
Nordjylland her er jo også det bedste sted
Mollerz
08-08-2005, 02:35 PM
Nordjylland her er jo også det bedste sted
Nordjylland.?
Er det ikke der de snakker en blanding af norsk og svensk..? :P 8)
gathering
08-08-2005, 02:42 PM
nej det er en vendelbo der gør det
Mollerz
08-08-2005, 02:48 PM
Ok.. :)
BeatPirate
08-08-2005, 02:49 PM
Her er så en Vendelbo...næsten. Heroppe er man ikke ægte Vendelbo, hvis man ikke har aner mindst 2 generationer tilbage, og eftersom jeg er tilflytter (fra Kbh.) er jeg halvt af hver/ikke rigtig noget...
gathering
08-08-2005, 02:50 PM
er godt nok også i nordjylland men hvad er oprindigt fra vejle men bor i aalborg
Kazaam
08-08-2005, 06:21 PM
[
Kan vi ikke bare blive enige om, at sønderjylland og nordtyskland er den samme ting med 2 navne.. Man fatter ingen af sprogene/dialekterne 8)
Hvad snakker du om mand. Alle kan da forhåbelig forstå sønderjydsk. Ellers er det da på tide at lære det. 8) Og det lyder også meget bedre som københavnsk. Sådan rigtig narkoman agtigt
http://www.synnejysk.dk/ så kan du jo se om du overhovedet ikke forstår noget. Jeg har intet besvær med at læse det og forstå det
TheGodfather
08-08-2005, 07:00 PM
Nyboder, København. Der hvor alle de gule huse blev bygget af Kong Christian den 4.
EDITET
Hvad snakker du om mand. Alle kan da forhåbelig forstå sønderjydsk. Ellers er det da på tide at lære det. 8) Og det lyder også meget bedre som københavnsk. Sådan rigtig narkoman agtigt
http://www.synnejysk.dk/ så kan du jo se om du overhovedet ikke forstår noget. Jeg har intet besvær med at læse det og forstå det
Respekt for hvordan folk pleger at tale, men der er måske en grund til at dialekterne dør lige så stille. Har selv en stedmor der taler en eller anden fucktup dialekt, og fatter til tider ikke en skid. Vi har fandme en ny dialekt for hver gade her i jylland, Jeg har da selv nogen nordjyske vendinger og udtryk, men kan/gider seriøst ikke at sætte mig ind i de "gamle" dialekter her på ejnen, for kan ikke se hvad fuck man skal bruge dem til udover at undre sig over hvad folk siger.
Kazaam
08-08-2005, 09:07 PM
Jeg synes netop det modsatte som dig. Jeg synes det er vigtigt at beholde sådan nogle dialekter. Jeg ved ikke hvorfor det synes jeg bare.
Det har vel noget med kultur at gøre, og jeg ville aldrig nogensinde udenlukkende snakke rigsdansk. Det snakker jeg kun med min venner, for det gør vi bare.
Hjemme og alle andre steder snakker jeg sønderjydsk. Især til københavnere :lol: det er så sjovt
Mollerz
08-08-2005, 09:31 PM
:shock:
Lindpind
08-08-2005, 10:04 PM
Er fra Thy :?
Skal bare væk så hurtigt som muligt.. Rettere, efter gymnasiet.
AgentOrange
08-09-2005, 12:46 AM
Jeg er faktisk også fra Thy :wink:
TheGodfather
08-09-2005, 04:36 PM
Off Topic: Thy laver udmærket øl.
gathering
08-09-2005, 05:12 PM
Off Topic: Thy laver udmærket øl.
det fra thy bræk hus????
Lindpind
08-09-2005, 05:17 PM
AgentOrange: Hvorfra?
Ja, Thy laver delige øl. Den lille ø Fur, laver også dejlige øl.
install_Wizard
08-09-2005, 10:19 PM
fur... med den besværlige beliggenhed, lave indbyggertal, ulidelige høje beboermoral og ikke mindst de utallige rygter om øen, må alle mennesker på fur være et resultat af indavl.
min teori!
AgentOrange
08-10-2005, 12:04 AM
Thisted...
og du?
Lindpind
08-10-2005, 02:31 PM
Hanstholm
AgentOrange
08-10-2005, 07:56 PM
Ja så kan jeg godt forstå, du har travlt med at komme væk..HEHE :lol:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.