PDA

Se fuld version : Britneys Baby

Jowls
08-05-2005, 05:12 PM
Jfr. Ananova er Britney blevet så begejstret over den nye Burton-version af Charlie and the Chocolate Factory, at hun insisterer på at kalde sit kommende barn "Charlie" - uanset om det bliver en dreng eller en pige.

http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_1487821.html?menu=

Ikke overraskende ønsker hendes US corn-fed country boy gemal Kevin, at den lille ny skal hedde Kevin Jr. Og hvis det bliver en pige skal hun vel opkaldes efter hans grand-tante Etta-Mae Sue eller noget i den stil... :P

I dette tilfælde håber jeg faktisk at Britney får sin vilje for barnets skyld - og det plejer hun vist generelt at få :roll:

I øvrigt - hvis nogen ikke har set filmen kan jeg anbefale at downloade den. Ikke fordi den er specielt bemærkelsesværdig for en dansker (i USA kender alle historien, da den er en børne-klassiker på linje med H.C. Andersen her hjemme).

Men mere på grund af Johnny Depps performance i rollen som Willy Wonka. Han minder så meget om Michael Jackson, at det løber een koldt ned ad ryggen og man får en ubehændig lyst til at hoppe ind i skærmen for at redde børnene...

Det er faktisk ret godt spillet 8)

mia
08-05-2005, 05:29 PM
Heh blev lige meget forbavset over så meget du ved om britney, end til jeg læste linket. Charlie er et cool navn. Kunne være jeg skulle ønske mig en navne forandring, men så alligevel :?

Jowls
08-05-2005, 05:39 PM
Jeg ved ret meget om Britney fordi en kvindelig bekendt tvang mig til at downloade alle afsnit af hendes rædsomme reality-serie "Chaotic". Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge med.

Min personlige bedømmelse af nævnte serie er i øvrigt, at den ikke bare repræsenterer bunden af alle reality-serier. Den går igennem bunden og fortsætter 200 meter ned i jorden hvorefter hullet dækkes med skrald! Mage til l... har jeg aldrig udsat min stakkels Azureus for før, og jeg synes faktisk heller ikke at min favorit BT-klient har kørt ordentligt siden. Det er garanteret derfor... :roll:

mia
08-05-2005, 05:43 PM
Så tager elendigheden da heller ingen ende hva? Har hun virkelig lavet en reality show=O( Og jeg som syntes at freddy petersen og the ozbornes var bunden :(

Ps. oki jeg ser freddy petersen en gang imellem, men kun fordi jeg ikke har noget liv så :P

niQe
08-07-2005, 12:52 PM
Hun vil kalde sit barn for Charlie også selvom det bliver en pige? Er hun stiv? Min kat hedder Charlie..

niqE

mia
08-07-2005, 01:44 PM
Jeg kunne ikke forrestille mig min kor hede charlie :wink: