PDA

Se fuld version : Oasis koncerten!

Milkman
08-04-2005, 02:30 AM
Hey I gæve pirater!

Mine overvejelser har kørt meget i, om jeg ikke skulle tage til den kommende Oasis koncert, der vil finde sted her i landet. Jeg har derfor valgt at undersøge sagen lidt nærmere.

Men

Det viser sig, at jeg ikke aner, hvor koncerten bliver afholdt og hvornår billeterne kan skaffes. Hvis nogen herinde kan hjælpe mig videre med dette, vil jeg bliver utrolig glad.

På forhånd tak :)

Lindpind
08-04-2005, 02:18 PM
Hey Milkman.

Dette er taget fra boogie:

Oasis’ koncert på Vega, onsdag den 8. juni, er aflyst. En ny koncert i København forventes dog i løbet af efteråret. I følge pressemeddelelsen skyldes aflysningen, at Oasis vil finde et større koncert sted end Vega. Billetterne fra Vega vil være gyldige til den nye koncert - tid og sted vil snart blive offentliggjort.
Koncerten på Vega var udsolgt på kun 7 min., hvilket er rekord for en Oasis koncert i Danmark. Bandet takker deres fans for forståelse og glæder sig til at spille for det danske publikum i løbet af efteråret.

Surt, så må vi jo vente til efteråret m8 :(

Milkman
08-04-2005, 02:34 PM
Ahh, vidste jeg egentlig godt :)

Bliver lækkert, vi må lige sørge for at få de billetter i tide, koste hvad det vil.

Jowls
08-04-2005, 02:53 PM
Du skal vist være hurtig. Sidste gang var de udsolgt på få timer.... 8)

Milkman
08-04-2005, 02:54 PM
Er der en måde at finde ud på, hvilken dag man skal være ude?

Edit: Har da fundet ud af så meget indtil videre, at konceten bliver holdt d. 21, men hvor skal jeg ikke kunne sige.

Jowls
08-04-2005, 03:14 PM
Næh, men mon ikke det første sted, det bliver annonceret er her...

www.billetlugen.dk

Problemet er jo desværre, at alle billetterne som blev købt til den aflyste koncert i Vega automatisk vil være gyldige til den kommende koncert. Så det eneste håb er, at de finder et meget større sted (Amager fælled? :wink: ) med mange flere pladser... eller at en del af de tidligere billet-købere har krævet deres billetter refunderede, så de dermed kommer til salg igen.

Lindpind
08-04-2005, 03:21 PM
Milkman og jeg skal ihvertfald ind og se dem, eller Coldplay.

Jowls, havde du bestilt til koncerten i Vega?

Milkman
08-04-2005, 03:22 PM
Nu må vi se :) Ellers må man jo ud i den mere eller mindre beskidte boldgade.

Jowls
08-04-2005, 03:24 PM

Nej, jeg var ikke en af dem som nåede det, inden alt var udsolgt på 14 minutter....

Milkman
08-04-2005, 05:09 PM
Det går bare stærkt når det er sat i gang. Vi kan da lige skrive i tråden her, hvis der kommer nyt omkring koncerten :)

Jowls
08-05-2005, 03:09 PM
Så er datoen klar - det bliver i Valby Hallen...

http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13897

Billetsalget starter mandag den 8. august kl. 10 på tlf. 70 263 267, via www.billetlugen.dk samt i Fona-butikkerne og Sex Beat Records.

Og der er max. 2 stk pr. person. Mon ikke de er solgt ud på under 10 minutter? Jeg gætter på 7... :wink:

Milkman
08-05-2005, 03:52 PM
Jowls du er gud :D

Lækkert. Lindpind, vi tager lige fri fra skole den dag :)

Vil det foregå i alle FONA butikker?

Jowls
08-05-2005, 04:29 PM
Jowls du er gud...

Det plejer jeg også at sige til de piger jeg er på date med. Den virker bare ikke altid... hmmm, måske er det glorien, der mangler :roll:

Vil det foregå i alle FONA butikker?

Jeg har faktisk aldrig prøvet at købe billetter i Fona, så jeg ved ikke lige hvordan det foregår i praksis.

Milkman
08-05-2005, 04:40 PM
Ærgeligt, vi skal begge på arbejde den dag :/

Prøv med den her næste gang mester :)

http://i4.photobucket.com/albums/y118/Crishake/Jowls.jpg

niQe
08-07-2005, 12:42 PM

Nej, jeg var ikke en af dem som nåede det, inden alt var udsolgt på 14 minutter....

Jowls jeg bor få meter fra fona og har tænkt mig at stå foran fona imorgen.. Det lyder mærkeligt men skal jeg købe dig et par billeter, for dine penge altså?

niqE

Jowls
08-07-2005, 01:36 PM
Jowls jeg bor få meter fra fona og har tænkt mig at stå foran fona imorgen.. Det lyder mærkeligt men skal jeg købe dig et par billeter, for dine penge altså?

niqE

Det er pænt af dig at tilbyde, men jeg regner desværre med at måtte gå glip af begivenheden i denne omgang. Jeg vil være i udlandet hele Oktober...

niQe
08-07-2005, 01:39 PM

niqE

Det er pænt af dig at tilbyde, men jeg regner desværre med at måtte gå glip af begivenheden i denne omgang. Jeg vil være i udlandet hele Oktober...

Ok, den er fjong :wink:

niqE

Milkman
08-07-2005, 01:47 PM
Hvor mange er I så dernede? Det er jo kun 2 stks til hver :)